اخبار داغموسیقی

جزئیات موزیک ویدیو «مسلخ» محسن چاوشی با موضوع تجارت دختران ایرانی به دبی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات موزیک ویدیو «مسلخ» محسن چاوشی با موضوع تجارت دختران ایرانی به دبی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار قطعه «مسلخ» از محسن چاوشی در حالیکه طبق وعده تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» این آلبوم تا چند روز دیگر منتشر می شود، باعث تعجب بسیاری از طرفداران این خواننده شد. چند ساعت بعد از انتشار «مسلخ» مشخص شده انتشار این قطعه از سوی چاوشی یا تهیه کننده نبوده و در واقع «لو» رفته است!

مسلخ قطعه جنجالی محسن چاوشی، در خصوص تجارت دختران ایرانی به دوبی است. کلام این قطعه حساسیت بر انگیز بوده و از عباراتی در آن استفاده شده که شائبه اختلافات نژادی و مذهبی در آن وجود دارد.

«موسیقی ما» در خصوص انتشار موزیک ویدئوی این قطعه توضیحاتی ارائه داده است که در زیر می خوانید:

پیش‌تر روابط عمومی سازمان اوج  درباره قطعه «مسلخ» گفته بود: «موزیک ویدئوی “مسلخ” با صدای محسن چاوشی و با کارگردانی محمدرضا رضائیان به مرحله تولید و تصویربرادری رسید و این موزیک‌ویدئو به زودی منتشر می‌شود. سناریوی نهایی این موزیک ویدئو پس از بررسی بیش از ۱۰ سناریوی مختلف در بهمن ماه (سال ۹۶) به تایید نهایی رسید. این نماهنگ در انتقاد به شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس است و با مضمونی اجتماعی به مسئله تجارت دختران ایرانی در “دبی” پرداخته است.»

همچنین موسسه ماوا نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «با توجه به پیگیری‌های زیاد مخاطبان ماوا و هواداران محترم محسن چاوشی، ماوا به اطلاع می‌رساند که در اواخر فروردین‌ماه (سال گذشته) نماهنگ بین‌المللی “مسلخ” به خوانندگی محسن چاوشی منتشر خواهد شد.» که این اتفاق رخ نداد.

از سوی دیگر چندی پیش «محمدحسین مهدویان» کارگردان فیلم‌ سینمایی «لاتاری» در گفت‌و‌گویی اعلام کرد که ایده اصلی ساخت فیلم لاتاری را از قطعه مسلخ محسن چاوشی که از آن با نام دبی هم یاد می‌شود گرفته است. این کارگردان جوان گفته بود: «لاتاری را با الهام از ترانه دبی محسن چاوشی ساختم. قرار بود موزیک ویدیوی این آهنگ را بسازم اما وقتی آن راشنیدم فکر ساخت “لاتاری” به سرم زد.»

محمد جواد توسلی – روابط عمومی مرکز ماوا – درباره موزیک ویدیو قطعه مسلخ گفت: «کسب‌وکار “اسکورت سرویس” به‌عنوان دومین تجارت دنیا بعد از فروش مواد مخدر و دارای بالاترین درآمدهاست؛ که در برخی کشورها قانونی و در برخی دیگر غیرقانونی می باشد. در سال ۹۲ نیز گزارش‌های مردمی مبنی بر خروج دختران ایرانی به مقصد دبی در سایت گرداب که متعلق به سازمان اطلاعات سپاه بود ثبت ‌شد و خبرهای زیادی از این اتفاق در رسانه ها نشر پیدا کرد که موجب شد افکار عمومی و رسانه ها نسبت به این پدیده حساس شوند.

تولید این نماهنگ نیز برگرفته از واقعیت های تلخ از زندگی برخی دختران فریب خورده ایرانی است که به واسطه شبکه های مخفی سازمان یافته ای به شهرهای حاشیه خلیج فارس هدایت می شوند.مرکز ماوا نیز سعی کرد تا در قالب یک نماهنگ به این معضل بپردازد.»

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات موزیک ویدیو «مسلخ» محسن چاوشی با موضوع تجارت دختران ایرانی به دبی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا