تلویزیون

جزئیات و زمان مرحله انتخابی فصل جدید مسابقه مافیا

جزئیات و زمان مرحله انتخابی فصل جدید مسابقه مافیا به همراه مهلت مرحله انتخاب و تعداد افراد انتخاب شده و راه یافته به مرحله بعدی و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. از امروز هفتم خرداد ۱۳ هزار متقاضی شرکت در مسابقه «شهروند، مافیا» وارد دور انتخابی می شوند.

مرحله انتخابی فصل جدید مسابقه مافیا
مرحله انتخابی فصل جدید مسابقه مافیا

علیرضا سلطانی تهیه کننده «شهروند مافیا» با اشاره به سختی این مرحله از تولید تاکید کرد: مرحله انتخابی کاری سخت محسوب می شود چراکه باید با حدود ۱۰ هزار شرکت کننده وارد این مرحله شویم و از بین این افراد نهایت ۶۰۰ نفر به مرحله بعد راه پیدا می کنند.

این تهیه کننده افزود: در چارچوب اصلی این بازی که بیش از ۵۰ سال است در جهان انجام می شود، لیگ و داوری وجود ندارد و از ابداعات ماست. این داوری با هدف انتخاب بهترین ها برای شرکت در برنامه تلویزیونی است. موضوعی که به ما امکان می دهد بهترین افراد را به مسابقه وارد کنیم و کار را جذابت تر روی آنتن ببریم.

وی با اشاره به اتمام ثبت نام در اردیبهشت ماه عنوان کرد: از امروز وارد مرحله انتخابی می شویم و تیم تولید حدودا ۲ ماه وقت دارد تا گروه های شرکت کننده را انتخاب کند.

مسابقه شهروند مافیا که به اختصار مافیا نیز نامیده می شود، یکی از سرگرمی های بسیار پر طرفدار در دنیاست. این برنامه در دو فصل قبل که از شبکه سلامت پخش شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شد.

مافیا یک بازی گروهی است که نبرد بین یک اقلیت آگاه و یک اکثریت ناآگاه را شبیه‌سازی می‌کند. بازیکنان به‌طور مخفیانه تعیین نقش می‌شوند: یا مافیا که همدیگر را می‌شناسند یا شهروند که تنها از تعداد افراد مافیا آگاه هستند و عده معدودی از آن‌ها از برخی نقش‌ها اطلاع دارند. در فاز شب بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را می‌کشند. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می‌کنند و برای حذف یک مظنون رای می‌دهند.

بازی ادامه می‌یابد تا زمانی که همهٔ مافیاها حذف شوند (برد شهروندان) یا تعداد مافیاها و شهروندان برابر شود (برد مافیا) یا یکی از شخصیت‌های مستقل که هر کدام شرایط برد متفاوتی دارد، برنده بازی شود. در یک بازی معمولاً نقش‌ها باید به گونه‌ای چیده شود که برای هر شخصیت، شخصیت‌های مقابل و مکمل قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا