تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

جزئیات پخش برنامه تازه شو از شبکه ۲ سیما و معرفی مجری+زمان پخش

مجله اینترنتی کولاک: شبکه دو سیما برای نوروز ۹۸ برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. یکی از این برنامه ها تازه شو است که از اواخر اسفند ۹۷ روی آنتن شبکه خواهد رفت. قرار است «تازه شو» از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۸ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود. گفته می شود بعد از پخش سی قسمت از تازه شو در ایام نوروز ۹۸ گروه شروع به ساخت فصل دوم این برنامه در اردیبهشت خواهند کرد.

 

تازه شو نویسندگان زیادی دارد. سرپرست نویسندگان این برنامه «امیر قاسمی» است و نویسندگان تازه شو‌‌ همگی‌ تلاش کردند که آیتم های طنز خیلی ریشه دار و با مفهومی بنویسند.

به گفته دست اندرکاران تازه شو، محمد سلیمی اجری این برنامه را به عهده خواهد داشت و در طول برنامه آیتم‌هایی خواهیم داشت که ۵۰ سوال از ۵۰ شخصیت های شناخته شده در حیطه سیاسی، هنری، علمی و ورزشی پرسیده خواهد شد. این سوال ها درباره زندگی شخصی این چهره‌هاست.

عرفان احتشامی کارگردان این برنامه گفته است: ما قصد نداریم کپی کار کنیم و این برنامه مدل اصلی ندارد، مطمئنا قسمت اول این برنامه شاد ضعیف تر از قسمت های بعدی خواهد بود چون نیاز است که بازخورد ها را ببینیم. تازه شو تیم کارگردانی دهه هفتادی دارد و باید دید مخاطبان چه نظری در باره با یک تیم جوان دارد.

احتشامی با اشاره به اینکه در تازه شو از دکورهای زنده و‌ واقعی استفاده شده است گفت: تازه شو دکوری‌ شبیه به دیگر برنامه هایی که این روزها روی ‌آنتن سیما است ندارد.

وی‌افزود: عملکرد این روزهای سیما به گونه ای است که انگار یک تلویزیون خصوصی است و اسپانسر و سرمایه گذار برای تلویزیون مهم است به همین خاطر ما در تازه شو سعی کردیم یک قدم به سمت فرهنگ برویم و فقط دغدغه آنتن نداشته باشیم به خاطرهمین لوکیشن های چون دبیر الملک و خانه کاظمی را انتخاب کردیم و حتی به حمام نواب سر زدیم اما نه با دیدگاه قدیمی بلکه از دریچه نگاه دهه هفتادی ها به فرهنگ ها پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا