سریالسریال‌ایرانی

جزئیات پخش مستند بارسلونا روز بازی با صدای عادل فردوسی پور + لینک دانلود

جزئیات پخش مستند بارسلونا روز بازی با صدای عادل فردوسی پور به همراه لینک دانلود در این مطلب. این مستند در ۸ قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. عادل فردوسی پور دومین مستند با روایت و صدای خودش را راهی شبکه نمایش خانگی کرد. مستند ۸ قسمتی «بارسلونا روز بازی» که با روایت عادل فردوسی‌پور دوبله شده‌است، از پنج‌شنبه ۲۹ اسفند وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

این سومین همکاری اینترنتی فردوسی پور با پلتفرم های اینترنتی است که قبلاً مستند اینترنتی کلاسیکو و جام جهانی ۲۰۱۸ را تهیه کرده بود. فیلم‌های رسمی جام جهانی، فیلم‌هایی مستندگونه از متن و حواشی هر دوره جام جهانی است که فیفا از سال ۱۹۵۴ اقدام به تهیه آن کرده است. آخرین فیلم از این مجموعه تولیدات که به جام جهانی ۲۰۱۸ اختصاص دارد، داستانی ماندگار از امید، اشتیاق، دل شکستگی و لذت جام جهانی را فراهم کرده است.

برخی معتقدند عادل در حال تست کردن فضاهای دیگر (شبکه خانگی و مجازی) برای ساخت برنامه است. با این حال او پل های پشت سر خود را در تلویزیون خراب نمی کند. عادل اگر امیدی به موفقیت مستندهایی شبیه یه کلاسیکو داشت می‌توانست قید حضور در صداوسیما را بزند و اجرای کلاسیکو را در دست بگیرد اما فردوسی پور می‌داند صداوسیما در بدترین روزهای خود همچنان یک رسانه دست نیافتنی است و نمی‌‌‌خواهد آن را از دست بدهد. به نظر می‌رسد ویژه برنامه کلاسیکو قرار بود ابزاری برای معامله عادل با صداوسیما شود و این هیاهوی بازار گرمی دوستان فردوسی پور است.

پخش مستند بارسلونا روز بازی
پخش مستند بارسلونا روز بازی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا