چهره هاسلبریتی خارجی

جشن ازدواج خصوصی آرجون کاپور و مالایکا آرورا در ماه آپریل!

مجله اینترنتی کولاک؛ سمیرا فیض آبادی:

ارتباط آرجون کاپور و مالایکا آرورا یکی از سوژه‌های داغ پاپاراتزی‌های هند شده است. اگرچه این دو بازیگر مطرح بالیوود تاکنون به طور رسمی ارتباط‌شان با یکدیگر را تائید نکرده‌اند اما دیده شدن مکرر آنها کنار یکدیگر، در محافل گوناگون نیازی به تائید زبانی آنها ندارد. این زوج شناخته شده به تازگی هم با هم به تعطیلات خارج از کشور رفته بودند و در کنار سونام کاپور و خانواده‌اش (دخترعموی آرجون) عکسی در فضای مجازی منتشر کردند. گفته می‌شد که سونام کاپور مالایکا را دوست ندارد و تمایلی برای ورود او به جمع خانوادگی‌شان ندارد که با انتشار این عکس شاید تصمیم داشتند نشان دهند این گفته حقیقت ندارد.

 آرجون کاپور و مالایکا آرورا
خبرها حاکی از آن است که این دو چهره بالیوودی در ماه آپریل سال جاری در یک محفل کاملا خصوصی و کوچک مراسم عروسی‌شان را برگزار خواهند کرد. البته چون این، ازدواج دوم مالایکا آرورا محسوب می‌شود انتظار نمی‌رود که شاهد یک مراسم بزرگ و مجلل باشیم. مالایکا از ازدواج قبلی‌اش با ارباز خان یک پسر حدودا ۱۶ ساله دارد. مالایکا آرورا چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود خوشحال است که از ارباز، همسر اولش جدا شده است چون دیگر آنها در کنار هم احساس خوشبختی و شادی نداشتند. آنها پس از ۱۹ سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند. ارباز خان، برادر سلمان خان هم مدتی است با دختری خارجی نامزد کرده و غالبا در محافل گوناگون کنار او دیده می‌شود.

مدتی پیش برخی از رسانه‌های هندی نوشتند که آرجون و مالایکا ممکن است در ماه آپریل مراسم ازدواج‌شان را برگزار کنند و اکنون صحت این خبر قوت گرفته است. آنها تصمیم دارند تنها فامیل درجه یک و دوستان صمیمی‌شان را دعوت کنند.

این دو هنرپیشه فعال سینمای هند، از مدیر برنامه‌هایشان درخواست کرده‌اند که ماه آپریل را برای آنها خالی بگذارند. اگرچه آنها از نزدیکان خود درخواست کرده‌اند که این خبر فعلا درز پیدا نکند اما ظاهرا این خبر، به طور گسترده منتشر شده و طرفداران آنها منتظر این اتفاق خوشایند هستند. مالایکا آرورا ۴۵ ساله است و آرجون کاپور ۳۳ سال دارد.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلمان خان خیلی از مالایکا ناراحت بود که داره از برادرش جدا می شه… حیف شد جدا شدن چون خانواده خان ها (منظورم سلمان) یکی از شاد ترین خانواده های بالیوود به حساب می اومد و ارباب خان همیشه نمونه یه مرد موفق و عاشق بود:(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا