سریالسریال‌ایرانی

حزئیات ساخت سریال برف بی صدا می ‌بارد به عنوان طولانی ترین سریال تلویزیون

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره حزئیات ساحت سریال برف بی صدا می ‌بارد به عنوان طولانی ترین سریال تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی از جمله بازیگران اصلی سریال برف بی صدا می ‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی هستند که قرار است در ۲۵۰ قسمت ساخته شود.

تصویربرداری فصل یک و دو سریال برف بی صدا می ‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی این روز‌ها در تهران ادامه دارد. سرای قزوینی ها در بازار بزرگ تهران و شهرک سینمایی غزالی از لوکیشن ‌های این سریال تلویزیونی است.

فرهاد آئیش ، الیکا عبدالرزاقی ، امید روحانی ، فریبا متخصص ، مائده طهماسبی ، پوریا شکیبایی و … از بازیگران اصلی برف بی صدا می ‌بارد هستند و به تناسب قصه بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

این سریال در ۲۵۰ قسمت تهیه و تولید می ‌شود و قصه آن به دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ برمی گردد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

” گر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم. “

فصل یک و دو این سریال ۱۰۰ قسمت است و این روز‌ها نگارش فصل سه به قلم مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری ادامه دارد. این سریال در ۲۵۰ قسمت ساخته خواهد شد و طولانی ‌ترین سریال تلویزیون به شمار می ‌آید! فصل یک و دو برف بی صدا می‌ بارد مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ و فصل سه روایتی از دهه ۹۰ است که محصولی از گروه فیلم و سریال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا