سریالسریال‌ایرانی

حشمت فردوس در سریال ستایش چگونه از کشته شدن نجات پیدا می کند؟

امشب قسمت چهلم سریال ستایش ۳ روانه آنتن شبکه سه سیما می شود و در سکانس پر هیجان و نفس گیر فردوس شیر زخمی سریال ستایش راهی کارخانه متروکه ای می شود که زیور به او آدرسش را داده بود .

حشمت فردوس و محمد
حشمت فردوس و محمد

این روز ها مال و اموال فردوس چشم پری سیما را کور کرده است؛ او برای رسیدن به اهداف شومش از هیچ کار کثیفی دست نمی کشد و حتی عزیز ترین کسانش را برای رسیدن به پول و ثروت فدا می کند ؛ برخی افراد همچون زیور نیز در این را همراه پری سیما می شوند و مشکلی به مشکلات حشمت فردوس در این روزگار تلخ اضافه می کنند.

نرگس امینی و سیما تیرانداز در نمایی از سریال ستایش ۱
نرگس امینیب

زیور که می دانست حشمت فردوس به او اعتماد زیادی دارد ؛ وارد بازی کثیف حمید و پری سیما شد و با گرفتن تماس و حرف زدن با فردوس خودش را در قتل حشمت فردوس شریک کرد.

حشمت فردوس چطور نجات پیدا کرد؟

همان طور که در جریان هستید پیش از این قرار بود در قسمت چهلم فردوس در کارخانه ای متروکه توسط حمید و  دیگر دوستانش کشته شود؛ اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شود که حمید خیلی وقت است تحت تعقیب پپلیس است و امکان ندارد نیمه شب به کارخانه ای متروکه برود و پلیس او را همراهی کند.

داریوش ارجمند در سریال ستایش ۳

امشب حشمت به دیدار  زیور خواهد رفت و تا یک قدمی مرگ نیز پیش می رود؛ اما پلیس او را از کشته شدن نجات خواهد داد و حمید را نیز دستگیر می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا