کلیپ داغ

حضور امین تقی پور سازنده ویدیوی بارش بادمجان در برنامه تلویزیونی + مصاحبه

امین تقی پور سازنده ویدیوی بارش بادمجان کیست؟ فیلم حضور امین تقی پور سازنده ویدیوی بارش بادمجان در برنامه تلویزیونی را در این مطلب ببینید. امین تقی پور یک ایرانی ساکن کانادا که مسلط به طراحی جلوه‌های ویژه در هالیوود است. تقی‌پور زمان درگذشت پدرش به ایران برگشت اما به خاطر کرونا پروازش کنسل شد و در ایران ماند.

چندی قبل ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آنها بارش بادمجان از آسمان را نشان می داد! عده ای از ترس برخورد بادمجان به آنها در حال فرار هستند. تعدد انتشار ویدیوها در فضای مجازی از نقاط مختلف تهران این گمانه زنی را مطرح کرد که شاید این پدیده عجیب واقعیت داشته باشد!

برخی از کاربران فضای مجازی معتقد یودند باد این بادمجان ها را از مزارع اطراف تهران و از مناطقی مثل شهریار به تهران آورده است. برخی دیگر نیز معتقد بودند با اوجه به زمزمه های قرنطینه تهران، این بادمجان ها به عنوان تغذیه توسط هواپیماها روی تهران ریخته می شود! کاربرانی هم معتقدند آنچه در ویدیوها دیده می شود بادمجان نیست و احتمالا باید حقه ای در کار باشد!!

سازنده ویدیوی بارش بادمجان در برنامه تلویزیونی
سازنده ویدیوی بارش بادمجان در برنامه تلویزیونی

دقایقی بعد از بازنشر گسترده ویدیوهای بارش بادمجان در فاضی مجازی مشخص شد شخصی خوش ذوق و موقعیت شناس!! این ویدیوها را ساخته و آنها را منتشر کرده است. این فرد که «امین تقی پور» نام دارد یک طراح ویدیوهای دیجیتالی است. برخی از کاربران گفته اند او سابقه ساخت چنین ویدیوهایی نیز داشته است و این فیلم های بارش بادمجان را نیز با نرم افزارهای ویژه ساخته است!

بعد از انتشار این ویدیوها، عوامل ویدئو های باران بادمجان در تهران که حسابی سروصدا کرد بازداشت شدند. گروه ۵ نفره تولید ویدیو بارش بادمجان در آسمان تهران دستگیر شده اند.

علت بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا