چهره هاسلبریتی ایرانی

حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای مجری ۲۰:۳۰ کیست؟ بیوگرافی و عکس

حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای مجری ۲۰:۳۰ کیست؟ بیوگرافی و عکس حمیرا همتی همچنین زندگی شخصی به همراه زندگینامه حسینی بای در این مطلب بخوانید.

حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای
حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای

حمیرا همتی همسر حسینی بای خبرنگار مشهور صداوسیماست که یکی از کارمندان این سازمان است. او قبل از حضور در صدا و سیما، سابقه معلمی و کار در روزنامه ها را هم تجربه کرده است. مراسم عقد حمیرا همتی و حسینی بای در آسایشگاه جانبازان ثارالله برگزار شد.  مهریه او ۱۴ سکه است. خطبه عقد حمیرا همتی و حسینی بای توسط حدادعادل قرائت شد.

محمدرضا حسینی بای خبرنگار و گزارشگر متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۳ در شهرستان گنبد کاووس و دارای مدرک کارشناسی تاریخ از دانشگاه تهران بوده و در یک خانواده پرجمعیت (۵ خواهر و ۲برادر) به دنیا آمده و پدرش کشاورز و مادرش هم خانه دار است.

حسینی بای در سال های اخیر یکی از اصلی ترین مجریان بخش خبری بیست سی بوده است. اکثر گزارش های او همراه با سناریویی جالب است و با چاشنی طنز اجرا می شود.

علاقه این مجری به میکروفون از کودکی در وجودش شکل گرفت. سال ها مراسم های صبحگاهی دعا و مناجات در مدرسه را برعهده داشت تا اینکه در زمان جنگ وقتی شهید می آوردند اجرای این مراسمات را برعهده می گرفت.

سال ۱۳۶۵ در ۱۴ سالگی وقتی هنوز به سن قانونی نرسیده بود در عین مخالفت خانواده به جنگ رفت و در منطقه فاو از جفت پاهای خود بخاطر ترکش جانباز شد. سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۹ ساله بود وارد دانشگاه تهران شد یکسال بعد در سال ۱۳۷۱ از طریق یکی از دوستان اش بنام علیرضا محبوب بعنوان خبرنگار به روزنامه کار و کارگر معرفی شد.

سال ۷۲ همزمان با دانشگاه ! معلم تاریخ در یکی از مدارس تهران بود تا اینکه شانس رو کرد و علی لاریجانی بعنوان استادشان معرفی شد. به این ترتیب لاریجانی که وزیر وقت ارشاد بود و مدتی بعد هم رئیس سازمان صدا و سیما شد، حسینی بای را به این سازمان معرفی کرد! از سال ۷۵ وارد صدا و سیما شد و تا ۸ سال بصورت حق الزحمه کار می کرد تا اینکه سال ۸۳ در روزهای پایانی مدیریت لاریجانی، استخدام رسمی شد.

یکی از معروف ترین گزارش های فانتزی این مجری در ایام کنکور است. نوع گزارش های حسینی بای در روزهای کنکور با شوخی های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا