کلیپ داغ

خاطره شنیده نشده ای از دختر شهید حسین محرابی درباره سردار قاسم سلیمانی + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از خاطره شنیده نشده از دختر شهید مدافع حرم حسین محرابی درباره شهید سردار قاسم سلیمانی خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. در این ویدیو دختر شهید مدافع حرم حسین محرابی خاطره ای از سپهبد شهید سلیمانی را بازگو می کند. لازم به بیان است شهید مدافع حرم حسین محرابی در آخر ماه صفر و در روز شهادت امام هشتم شیعیان در منطقه جنگی حلب (سوریه) به شهادت رسید و پس از طواف حرم مولای خود، شاه خراسان، حضرت علی ابن موسی‌ الرضا علیه‌ السلام در بهشت رضا (ع) مشهد تدفین شد.

همسر شهید مدافع حرم حسین محرابی در خاطره ای درباره ی این شهید والامقام می گوید: ” ما سال پیش از شهادت حسین تمام روزهای ماه رمضان را در جوار شهدا افطار کردیم، شهید محرابی می گفت: نذر کردم برای این که کارهای اعزامم درست بشود این کار را انجام دهم. سال قبلش که منزلمان در گلبهار بود به مزار ۲ شهیدی که در نزدیکمان قرار داشت می رفتیم. پنجشنبه و شب های قدر را هم می رفتیم بهشت رضا (ع) مشهد. شب های قدر سر مزار شهدا بلند می گفت: امشب شهادت نامه ی عشاق امضا می شود، می گفت: ببینید شهدا، من از چه راه دوری پیش شما می آیم، اگر واقعا عند ربهم یرزقون هستید حاجت من را هم بدهید. نماز صبح را در جوار شهدا می خواندیم، مزار شهدا را تمیز می کردیم و راه می افتادیم به سمت خانه.

از به دنیا آمدن محمد مهیار خیلی خوشحال شده بود، کلی ذوق می کرد. بهش گفتم تو چقدر پسر دوست داشتی و هیچی نمی گفتی، یک نگاهی به محمدمهیار انداخت و گفت: خوشحالی من برای روزی است که اگه من نبودم یک مرد توی خانه باشد. تعجب کردم، گفتم کجا به سلامتی می خوای بری؟! گفت: خدا را چه دیدی شاید دعای اللهم الرزقنا توفیق شهادت ما هم به زودی اجابت شود. “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا