چهره هاسلبریتی ایرانی

خانه وریا غفوری کجاست ؟ + عکس خانه لاکچری و گران قیمت وریا غفوری

خانه وریا غفوری کجاست ؟ به همراه جدیدترین عکس خانه لاکچری و گران قیمت وریا غفوری مدافع و کاپیتان استقلال تهران همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. وریا غفوری کاپیتان و بازیکن باتجربه استقلال مثل بسیاری دیگر از فوتبالیست ها تمرینات انفرادی اش را دنبال می کند. او در این تصاویر در پشت بام منزلش مشغول تمرین کردن است. با این حال خانه لاکچری کاپیتان استقلال بیش از هرچیز در این عکس‌ها نمود پیدا کرده بود که در ادامه آن را می‌بینید:

خانه وریا غفوری کجاست
خانه وریا غفوری کجاست

وریا غفوری ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج متولد شد. با شماره پیراهن ۲۱ در پست مدافع در تیم استقلال تهران بازی می کند، وی همچنین کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است.

وریا به معنی زرنگ و هوشیار است، متولد روستای نگل (۶۵ کیلومتری شهر سنندج) است ولی در سنندج بزرگ شده، پدر و مادرش نیز ساکن سنندج هستند، وریا هر وقت فرصت کند به سنندج می‌رود و خانواده‌اش را می‌بیند اکثر اقوامش سنندج زندگی می‌کنند و تعدادی از اقوام در تهران هستند.

پدرش به شدت مخالف فوتبال بازی کردن وریا بود و دوست داشت درس بخواند و شغل بهتری برای خودش دست و پا کند، اما بخاطر علاقه شدیدش به فوتبال و نتوانستد ازش جدا شود و در نهایت فوتبالیست شد.

وریا غفوری با خانم مونا اردلان ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج ۲ فرزند پسر و دختر به نام ها رادین و بارین هستند.

غفوری در یک مصاحبه از همسرش تشکر کرد و گفت: همیشه مدیون خانواده و همسرم هستم جا دارد از همسرم تشکر کنم که در شرایط بسیار سخت کنارشان نبودم و مسئولیت زیادی بر عهده همسرم بوده است، قول می‌دهم بعد از فوتبالم جبران کنم و همیشه کنارشان باشم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا