رپورتاژ آگهی

خریدی مطمئن با بهترین گوشی های سامسونگ

شرکت سامسونگ یک ابر قدرت در صنعت گوشی محسوب می شود که تنها رقیب سر سخت اپل به حساب می آید و به تازگی با معرفی قول گوشی های پرچم دار خود یعنی گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا به اپل ثابت کرد که می تواند در سطح او و حتی بالاتر نیز باشد که با این حساب کاره اپل سخت تر می شود، چراکه با رقیبی همچون سامسونگ طرف است. در اینجا شاید بگویید که درباره سامسونگ اغراق کرده ایم اما در ادامه قصد داریم با معرفی بهترین های این برند نظر شما را نیز عوض کنیم.

سامسونگ در رده های مختلف خود، کیفیت را حفظ کرده است، یعنی نمونه گوشی هایی که در میان رده های خود معرفی و عرضه کرده دارای بهترین قابلیت ها و کیفیت ها می باشند و در گوشی های بالا رده هم که نیازی به تعریف نیست و مشخص است که سامسونگ حسابی برای آن ها وسواسیت به خرج داده است تا بتواند در بازار جهانی حرف اول را بزند و برای مثال می توانم مجددا بهترین گوشی سامسونگ را یعنی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا را معرفی کنم.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین های گوشی سامسونگ آشنا کنیم تا در هنگام خرید با دانایی بیشتری در زمینه گوشی های سامسونگ به انتخاب و خرید بپردازید. پس در ادامه با ما همراه باشید… .

بهترین گوشی های سامسونگ

  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 Plus
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52 5G
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A90 5G
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Plus

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 plus

اگر گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس از نظر ما در جایگاه پایین‌تری نسبت به اس ۲۱ پایه قرار می‌گیرد، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد و می‌تواند برای خریداران که به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب باشد. اس ۲۱ پلاس فارغ از قضیه صفحه نمایش، در خیلی از زمینه‌ها عملکرد خوبی داشته و چیزهای زیادی برای دوست داشتن خواهد داشت. این گوشی می‌تواند عکس‌های فوق العاده با کیفیتی تهیه کرده و طراحی بسیار زیبا و شاخصی هم دارد. شما می‌توانید بسیاری از امکانات مورد انتظار یک گوشی اندرویدی را در اس ۲۱ پلاس داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها صفحه نمایش بزرگ است.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آن بسیار بزرگ بوده و صرفا برای آن دسته از خریدارانی مناسب است که سلیقه این چنینی دارند. بنابراین به صورت دقیق بررسی کرده و ببینید که می‌خواهید هزینه بالای آن را پرداخت کنید یا خیر. این گوشی از خیلی لحاظ مانند اس ۲۱ پایه عمل می‌کند و امکانات آن از جنبه‌های مختلفی شبیه به آن است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra

بهترین مزیت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا را می‌توانیم به دوربین اختصاص دهیم. ماژول خاص دوربین این گوشی، دارای چهار دوربین قدرتمند بوده و نسبت به ماژول سه تایی مدل پایه این سری، قدرت بیشتری دارد. یک دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است و هر آن‌چیزی که نیاز دارید را برای‌تان فراهم می‌کند.

از نظر نرم افزاری، گلکسی اس ۲۱ اولترا از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند و آپدیت‌های دیگر نیز تا مدت‌ها در دسترس این محصول خواهد بود. همان‌طور که می‌توان حدس زد، بدون توجه به قیمت، اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امسال است و اگر توانایی خرید آن را دارید، یقینا ناامید نخواهید شد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52 5G

اگر می‌خواهید که یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با چندین ویژگی پیشرفته خریداری کنید، می‌توانید به سراغ گلکسی A52 سامسونگ بروید. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی با پنل Super AMOLED بوده و بسیار خیره کننده عمل کرده است. در کنار آن می‌توانیم به نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی آن اشاره کنیم که پیمایش نرم و ابریشمی را برای شما فراهم می‌کند. از این گوشی می‌توانید برای عکاسی استفاده کنید، اما با توجه به قیمتش، نباید انتظار چندان زیادی از کیفیت تصاویر خود داشته باشید. در تنظیمات پیش فرض، می‌توانید عکس‌های بسیار خوبی از مردم و مناظر طبیعی بگیرید و دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی نیز سلفی‌های بسیار شفاف و در خور شان کاربر را می‌تواند تهیه کند که در شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است. عملکرد این گوشی در مقایسه با همتایان پرچم‌دار خود چندان قابل دفاع نیست و طراحی آن هم ضخیم‌تر از دیگر مدل‌ها است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A90 5G

سامسونگ A90 5G را می‌توانیم ارزان‌ترین راه برای تجربه فناوری نوین ۵G در بین گوشی‌های سامسونگ بدانیم که به‌صورت همه جانبه این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند. مطمئنا برای اینکه گوشی قیمت پایینی داشته باشد، برند سازنده برخی از مشخصات فنی آن را کاهش داده است. به طور مثال باید گفت که این گوشی ضد آب نبوده و بدون شارژ بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد. با وجود این فناوری، ممکن است که کمبودهای آن چندان پیش چشم خریداران مهم نبوده و هنوز هم علاقه مند به خرید آن باشند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus

گلکسی نوت ۱۰ پلاس را می‌توانیم نسخه قدیمی‌تری نسبت به نوت ۲۰ اولترا بدانیم که در همین راستا دچار کاهش قیمت شده است. شما همچنان می‌توانید از این گوشی به عنوان یکی از بهترین محصولات دارای قلم سامسونگ استفاده کرده و از صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و چهار دوربین اصلی آن لذت ببرید. این گوشی قلم بسیار خوبی داشته و کاربرد بالایی هم در اکثر کارهای شما خواهد داشت. قلم به شما کمک می‌کند که کارهای خود را با دستگاه با سرعت بالاتری انجام دهید. این قلم تنها برای یادداشت برداری و طراحی کاربرد ندارد و طیف وسیعی از عملکردهای اشاره‌ای را نیز در اختیار شما می‌گذارد. بدین ترتیب بهره وری بسیار بیشتری از گوشی خود خواهید داشت.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Plus

گلکسی S20 Plus سامسونگ همانند اس ۲۰ پایه می‌تواند به دلیل ورود نسخه جدیدتر، از نظر قیمتی روندی کاهشی داشته باشد. این موضوع در مورد S20 Plus شدیدتر بوده است و همین می‌تواند عاملی برای ارزشمندتر شدن خرید شما باشد. این گوشی شباهت‌های بسیار زیادی به اس ۲۰ پایه دارد و مشخصات فنی آن تقریبا مانند گذشته است. یک دوربین خارق العاده در S20 Plus سبب می‌شود که بتوانید برای شبکه‌های اجتماعی خود بهترین عکس و فیلم‌ها را تهیه کنید.

البته تفاوت‌هایی هم وجود دارد که قابل اشاره هستند. گلکسی S20 Plus سامسونگ لبه‌های منحنی بیشتری روی صفحه نمایش خود دارد و البته نرخ تازه سازی متغیر اس ۲۱ پلاس در آن به کار نرفته است. این صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بوده و از پنل AMOLED تشکیل یافته است که نرخ تازه ۱۲۰ هرتزی را برای شما فراهم می‌کند. وضوح صفحه نمایش هم بسیار بالا بوده و می‌توانید از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی آن لذت ببرید. هرچند که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی گوشی تنها با وضوح ۱۰۸۰p در اختیار شما خواهد بود.

نتیجه گیری

طبق مدل ها و تنوع های مختلفی که از گوشی های سامسونگ در حال حاضر در بازار موجود می باشد، افراد با هر میزان بودجه ای که برای گوشی در نظر گرفته اند می توانند یکی از گوشی های سامسونگ را تهیه کنند و از قابلیت های عالی آن ها بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا