چهره هاسلبریتی ایرانی

خشایار الوند جواب معمای بدون جواب را پیدا کرد!

مجله اینترنتی کولاک: مرگ خشایار الوند آنقدر ناگهانی و تلخ بود که حالا هیچکس نمی تواند سفر ابدی او را بپذیرد.
از همه بدتر شرایط سخت و آشفته ای است که بر خانواده خشایار می گذرد و دختر پنج ساله ای که از همین دیروز مدام بهانه پدر می گیرد. دختر خشایار مثل تمام دخترهای دنیا وابسته به نفس های گرم باباست و حالا پس از مرگ زودهنگام پدر شاید بخشی از وجود او تا ابد در عالمی شبیه سراب به دنبال پدر مهربانی باشد که خیلی زود او را گم کرد.
تمام این اتفاقات فقط بخشی از تبعات مرگ یک پدر مهربان برای خانواده ای است که از این به بعد باید روزگار را بدون سایه او سپری کند. هر چند می گویند خاک مرده سرد است اما هیچ تضمینی نیست که دل بی قرار دخترک پنج ساله به این زودی ها آرام گیرد…او احتمالا تا سنین بالا هم هر وقت به یاد این روزهای سیاه بیافتد در فراق پدر می گرید و در جستجویش به آسمان چنگ می اندازد.

خشایار الوند+ عارف لرستانی

خود خشایار هم وقتی رفیق صمیمی اش عارف لرستانی را از دست داده بود هرگز نتوانست بیقراری خود را کتمان کند و با بغض و اندوه نامه ای برایش نوشت که حالا پس از یک سال نیم خودش جواب نامه را گرفته است!
یک سال نیم قبل وقتی عارف لرستانی از دنیا رفت خشایار الوند که از رفقای صمیمی عارف بود در نامه ای پر رمز و راز که خطاب به لرستانی نوشته بود از او پرسید:دنیای پس از مرگ چگونه است و چه بر اموات می گذرد؟ او در دل نوشته ای اندوهناک بغض خودش را از مرگ یک رفیق نزدیک بر روی کاغذ آورده بود و در عین حال از ذهن پر دغدغه خود و پرسش های بی شماری که از عالم پس از مرگ در سر داشت پرده برداری کرده بود و حالا پس از گذشت یک سال و نیم خشایار به تمام جواب هایش رسید و شاید حالا بهتر باشد که ما برای او نامه بنویسیم و بپرسیم که در دنیای پر رمز و راز پس از مرگ چه می گذرد؟

متن نامه خشایار الوند به عارف لرستانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا