سینماسینمای‌ایران

خلاصه داستان فیلم منطقه پرواز ممنوع + اسامی بازیگران | زمان پخش در شبکه خانگی

خلاصه داستان فیلم منطقه پرواز ممنوع به همراه اسامی بازیگران فیلم همچنین زمان پخش فیلم منطقه پرواز ممنوع در شبکه خانگی در این مطلب. «منطقه پرواز ممنوع» که در ژانر ماجراجویانه و برای مخاطب نوجوان ساخته شده، اولین فیلم سینمایی امیر داسارگر به عنوان نویسنده و کارگردان است. داسارگر پیش از این ساخت چند فیلم داستانی از جمله «هنگامه» و «سر به راه» را در کارنامه دارد.

داستان فیلم منطقه پرواز ممنوع
داستان فیلم منطقه پرواز ممنوع

این فیلم در بیش از ۵۰ لوکیشن در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی تصویربرداری شده است. ساخت موسیقی فیلم نیز توسط حبیب خزایی‌فر انجام شده است.

«منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد از روز سه شنبه ۲۶ فروردین از طریق سامانه VOD عماریار به آدرس www.Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با ۵ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان فروش بلیط در سینماتیکت و یک ‌میلیارد و ۲٠٠ میلیون تومان فروش در مناطق و شهر‌های فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینما سیار) هفت میلیارد فروش را پشت سر گذاشت.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم: امیر ترابی، صدابردار: سعید بجنوردی، جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا ترکمان و حمید رسولیان، دستیار اول کارگردان: سید احمد حسینی، مدیر برنامه ریزی: مهدیار عقابی، بازیگردان نوجوان: زین العابدین تقی پور، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر تولید: سید صادق حسینی، جانشین تولید: سید مهدی حسینی.

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای شرکت در مسابقات ساخت هواپیما، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل

زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

اسامی بازیگران

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تندیس پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را نیز از آن خود کرده است.

فیلم منطقه پرواز ممنوع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا