سینماسینمای‌ایران

خلاصه داستان فیلم گورکن | اسامی بازیگران فیلم گورکن و زمان اکران

خلاصه داستان فیلم گورکن به همراه اسامی بازیگران فیلم گورکن و زمان اکران این فیلم همچنین نکات خواندنی و اطلاعات تکمیلی را در این مطلب بخوانید. گورکن فیلمی به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه کنندگی سینا سعیدیان ساختهٔ سال ۱۳۹۸ است. این فیلم بعد از کوپال دومین ساخته این کارگردان محسوب می‌شود.

خلاصه داستان فیلم گورکن
خلاصه داستان فیلم گورکن

کوپال محصول سال ۱۳۹۵ در بیش از ۷۰ جشنواره خارجی به نمایش درآمد و جوایز متعددی را کسب نمود. اولین نمایش فیلم سینمایی کوپال، بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۵) بوده‌است و این فیلم به عنوان یکی از آخرین آثار مرحوم لوون هفتوان در بهار و تابستان سال ۱۳۹۷ در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمد و با استقبال علاقه‌مندان و مخاطبان این گروه هنروتجربه روبرو شد.

کاظم ملایی در گفتگویی اذعان می‌کند که «گورکن» و «کوپال» هر دو در یک باشگاه فکری هستند و جهان هر دو فیلم شبیه به هم هستند ولی دنیای داستان هر کدام، متفاوت است. به گفته او «گورکن» بر خلاف «کوپال» تک لوکیشن و تک بازیگر نیست و در ظاهر قصه زمینی‌تر و آدم‌های آشناتری دارد ولی در بطن داستان همان جنون و شیدایی «کوپال» موج می‌زند.

بازیگران فیلم گورکن

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، یدالله شادمانی و گوهر خیراندیش ترکیب بازیگران فیلم گورکن را تشکیل می دهند. گفتنی است ویشکا آسایش نقش اصلی فیلم گورکن را بر عهده دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا