سینماسینمای‌ایران

خلاصه داستان فیلم گیلدا + معرفی فیلم | اسامی بازیگران گیلدا

خلاصه داستان فیلم گیلدا به همراه معرفی کامل فیلم همچنین اسامی بازیگران گیلدا به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب.امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی، کارگردانان موفقی که مفهومی به نام فیلم سازی دو نفره ی موفق را به سینمای ایران وارد کردند.

خلاصه داستان فیلم گیلدا
خلاصه داستان فیلم گیلدا

کیوان علیمحمدی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید و اکران فیلم‌ خود،گفت: قرارداد اکران آنلاین «گیلدا» را هم بستیم و آن نیز اواخر این ماه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

فیلم «گیلدا» محصول سال ۱۳۹۵ با کارگردانی امید بنکدار و همکاری کیوان علیمحمدی ، یکی از آثار متفاوت سینمای ایران و از فیلم های راه یافته به جشنواره ی فیلم فجر امسال به شمار می رود.

“گیلدا” روایت شبی تاریک از زندگی زنی ست که تنها یک روز برای نجات زندگی اش فرصت دارد . فیلمبرداری قسمت اعظمی از این فیلم در رستورانی می گذرد که به روایت فیلم ، زنی به نام گیلدا صاحب آن است.

امید بنکدار که خود یکی از نویسندگان اصلی فیلمنامه ی این اثر نیز به شمار می رود ، پیش تر نیز با همکاری کیوان علیمحمدی آثار پر قدرتی همچون “ارغوان” را راهی جشنواره ی فجر کرده بود. این کارگردان و نویسنده ی توان مند که به تازگی نسخه ی اولیه ی ” گیلدا” را تحویلِ دفتر جشنواره ی فیلم فجر داده است ، حال در انتظار اکران این اثر جدید و متفاوت است .

بنکدار و علیمحمدی با ” گیلدا ” آمده اند تا ثابت کنند در سینمای ایران که حضور دو کارگردان در یک فیلم امری غیر عادی و نادر به شمار می رود ، این دو یار بار دیگر با همکاری یکدیگر توانسته اند اثری توان مند و تاثیر گذار را به سینما و سینما دوستان تقدیم کنند .

شاید اولین دلیل تفاوت این اثر در انتخاب بازیگران ، و دومین دلیل قابل ذکر ، گریم های خاص و متفاوت بازیگران در این اثر است . برای مثال گفته می شود که بازیگر زن نقش اول ” گیلدا ” مهناز افشار ، با هفت گریم مختلف در فیلم حضور پیدا کرده است ! ایفای هفت نقش مختلف توسط مهناز افشار و نشستن او بر روی ویلچر در یکی از نقش های این اثر ، خود به حد کافی گویای این امر است .

علاوه بر مهناز افشار ، حامد کمیلی نیز در ” گیلدا” ایفای نقش می نماید . ما که در گذشته در فیلم ” پسر آدم دختر حوا ” شاهد بازی مهناز افشار و حامد کمیلی در کنار یکدیگر بوده ایم ، حال برای بار دوم انتظار یک همکاری خوب و تماشایی را از این دو بازیگر پر آوازه و محبوب داریم.

اسامی بازیگران

مهناز افشار، سیاوش مفیدی، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی جم، هادی حجازی فر، فرخ نعمتی، مرتضی اسماعیل کاشی و حامد کمیلی، همراه با هنرمند خردسال مهدیار عزیزی هم بازیگران فیلم سینمایی «گیلدا» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا