سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال زیرخاکی شبکه ۱ + ماجرای آخرین قسمت زیر خاکی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال زیرخاکی شبکه ۱ به همراه ماجرای کامل آخرین قسمت زیر خاکی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره ادامه سریال در این مطلب. سریال زیرخاکی یکی از سریال های ماه رمضان است که بازیگران معروفی در ان ایفای نقش کرده اند و باحواشی زیادی همراه بوده و تا چندی پیش گفته ها حاکی از توقیف این سریال داشت تا این که با اعلام ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان صدا و سیما نام این سریال در کنداکتور پخش شبکه یک دیده شد. زیرخاکی هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی انتن میرود و تکرار ان در ساعت ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ به نمایش گذاشته می شود.

ماجرای سریال زیرخاکی

سریال “زیرخاکی” به کارگردانی جلیل سامان، با اقتباس از داستان “اسرار گنج درۀ جنی” نوشتۀ ابراهیم گلستان ساخته شده است که داستان آن دربارۀ تلاش های مردی در جستجوی گنجی زیرخاکی است و زندگی او را قبل و بعد از انقلاب اسلامی به هدف افشای ماهیت خاندان پهلوی روایت می کند. این سریال به کارگردانی جلیل سامان بامحتوای طنز الود به روی انتن رفته است.

داستان قسمت آخر سریال زیرخاکی
داستان قسمت آخر سریال زیرخاکی

۲۷ اردیبهشت ماه جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» در شرایط کرونا باقی مانده داستان این مجموعه با فیلمبرداری مجدد در آینده روی آنتن خواهد رفت.

وی در توضیحات خود در این زمینه عنوان کرد: «فیلمبرداری سریال زیرخاکی به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان شاءالله با فراهم شدن شرایط، انجام و پخش می‌شود. در حال حاضر چهار قسمت از فصل اول باقی مانده است که از یکشنبه شب پخش آن آغاز می‌شود.»

این اظهارنظر از سوی جلیل سامان در حالی است که بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی سریال، در چهار قسمت باقی مانده از فصل اول سرنوشت شخصیت‌ها مشخص می‌شود و به تعبیری بخش متوقف مانده در فیلمبرداری مربوط به فصل دو بوده و قرار نیست این‌بار با داستان ناتمام مواجه باشیم.

برای قضاوت درباره تأثیر توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا، بر پایان‌بندی داستان طبیعتاً باید تا پایان ۴ قسمت باقی مانده صبر کنیم اما آنچه مشخص است جلیل سامان فصل اول و دوم سریال را کلیتی واحد می‌داند و قرار نیست در فصل اول پرونده شخصیت‌ها به‌طور کامل بسته شود.

قسمت آخر زیر خاکی

نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال طنز «زیرخاکی» فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا که شب های ماه رمضان روی آنتن می رود، داستان مردی به نام فریبزز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پنج شنبه اول خرداد حوالی ساعت ۲۲ پشت صحنه سریال «زیرخاکی» پخش می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا