سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال بانوی عمارت

در این پست خبری خلاصه قسمت آخر بانوی عمارت را می خوانید. سریال بانوی عمارت در زمان پخش توانست مخاطبین زیادی را به دست بیاورد. در آخرین قسمت از سریال پربیننده بانوی عمارت خان والا قصد شلیک به شازده ارسلان را دارد، که شازده با دست به اسلحه شدن سر وقت پسر عموی خود از پا در می آورد. از طرفی فرزند فخرالزمان نیز به دنیا می آید و بکتاش با اندرزهای خود شازده ارسلان را برای حفظ جانش راهی دیاری دیگر می کند.

طبیب‌الاطبا هم با خواستگاری از افسر الملوک موجب انصراف او از  همراهی با بردارش جهت سفر فرنگ می شود. ناگفته نماند که یحیی نیز با خانواده شازده همسفر می شود و آهو دستیاری طبیب را پیشه می کند.

بازیگران سریال بانوی عمارت عبارتند از  :

پانته‌آ پناهی‌ها / علیرضا شجاع نوری / اندیشه فولادوند / غزل شاکری / رامتین خداپناهی / سیروس میمنت / حسام منظور / شبنم فرشاد جو / مینا وحید / نیکی نصیریان / مهتاج نجومی / صالح میرزا آقایی / احسان امانی / محمد فیلی / فریدون سورانی / حسن سرچاهی / احمد یاوری / مریم مؤمن / پاوان افسر / مهری آل آقا / صادق ملک / مجید سعیدی / سعید بحرالعلومی

سریال بانوی عمارت  قصه ای عاشقانه و جذاب دارد . ماجراهای سریال بانوی عمارت  در دل تاریخ رخ می دهد و قطعا تماشای دلبستگی زوجی در ان دوره تاریخیخالی از لطف نخواهد بود .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا