تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر فصل دوم سریال هوش سیاه

مجله اینترنتی کولاک : سریال هوش سیاه از آن دسته از آثار تلویزیونی است که تماشایش برای مخاطب همیشه جذاب و چالش برانگیز بوده است .

سریال سازان امروز که در اوج کج سلیقگی به سر می برند و سعی می کنند همچون گاندو یا لحظه گرگ و میش قصه های خام و بی سروته را به خورد مخاطبانشان بدهند .

در این اوضاع سریال های شبکه آیفیلم همچون هوش سیاه که قدمت بعضی هایشان به بیست سال می رسد جدی ترین رقیب آثار امروز تلویزیون به شمار می آیند .

هوش سیاه ۲
هوش سیاه ۲

هوش سیاه ۲ نام مجموعه تلویزیونی است که در ادامه مجموعه هوش سیاه ۱ ساخته شده‌است. در تاریخ ۲۲ مهر سال ۱۳۸۹ جهت ساخت سری دوم مجموعه در سیمای جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیری و ساخت سری دوم قطعی شد.

کارگردان این مجموعه همانند سری قبل مسعود آب‌پرور است ولی تهیه‌کنندگی آن را سید مرتضی فاطمی بر عهده داشته‌است. این مجموعه می‌بایست با حمایت مالی و اطلاعاتی پلیس ایران همراه شود که علی‌رغم تعهد کتبی پلیس، این وعده عملی نشد و مجموعه ابتدا بدون کمک این نهادو سپس با مخالفت پلیس فتاساخته شد.

داستان فصل دوم سریال هوش سیاه :

داستان از جایی آغاز می‌شود که جمشید کاظمی (کیکاووس یاکیده) ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می‌گیرد. با گریز هوش سیاه از زندان، سرگرد احمدی (حسین یاری) برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود و..

در سکانس پایانی سریال هوش سیاه ۲ سرگرد احمدی کامران و گروهی که با آن ها در وسط آب جلسه گزاشته بود را منفجر کرد ، این احتمال وجود دارد هوش سیاه هنگام انفجار درون آب پریده باشد و در فصل سوم دوباره شاهد کشمکش های سرگرد و کامران باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا