سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر قسمت سی و ششم سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو + عکس

در این مطلب خلاصه داستان قسمت ۳۶ سریال بچه مهندس ۳ را که از شبکه ۲ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد، مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده گرفت.

خلاصه داستان فصل سوم سریال بچه مهندس

«جواد جوادی» در این فصل پا به دانشگاه امیر کبیر می گذارد. در همان بدو ورود طی اتفاق غیر مترقبه ای با مسعود و سپس قاسم که از اهالی بیرجند است آشنا می شود. گرچه دوستی جواد با این دو کمی با چاشنی چالش بوده اما رفته رفته ، رفیق و غمخوار یکدیگر می شوند. هر سه دوست با هم پیمان می بندند که با سخت کوشی و تحصیل ، نخبه ای شده و به راحتی جذب دانشگاه پورتلند آمریکا که محل سکونت مژگان عباسی است بشوند. آنها در مقطع فوق لیسانس برای آزمایش پروژه خود وارد حریم ممنوعه امنیتی شده و برایشان مشکلات عدیده ای پیش می آورد. مشکلاتی که موجب می شود جواد به آینده اش و رسیدن به پورتلند نگران شوند.در ادامه دامنه خطرهای زیادتری دامن جواد و مسعود و قاسم را میگیرد.

آنها در این فصل برای رهایی از موانع به نوبه خود اقدام میکنند. تیم جهت برای رسیدن به هدف بزرگشلن در چند جبهه میجنگند . جنگ با رقبای دانشگاه ، درگیری با بازار کار و تبعیض ها ، جنگ برای اثبات خود به مدیران و مسئولین و صاحب صنایع ، مرافعه با رییس سخت گیر و مقرراتی دانشگاه آقای توفیقی ، تلاش برای بر طرف کردن سوئ ظنی که سرگرد خوشنام به آنها دارد باعث شده تا این فصل با فراز و فرودهای دیدنی مواجه شود . بخصوص در میانه نبرد هر سه دوست در گیر مسئل عاطفی هستند و یا می شوند که راه را برایرسیدن به پورتلند دشوار تر می کند…

قسمت ۳۵ سریال بچه مهندس ۳
قسمت ۳۶ سریال بچه مهندس ۳

قسمت سی و ششم سریال بچه مهندس ۳

روز امتحان کوادکوپتر پروژه دکتر توفیقی در حضور شرکت کنندگان مناقصه فرا میرسد اما کسی جز مرضیه مقدم اونجا نیست اما وقتی داشت صدای شرکت کنندگان در میومد جواد با کوادکوپتر میرسد. مسعود به هتل می رود و یه چمدون به مژگان میدهد، مژگان و اقای عباسی که دیرشان شده از مسعود میپرسند که جواد کجاست و او میگوید که جواد نمیاد این چمدون را داد تا به مژگان بدهم و بگویم یادم تورا فراموش یجورایی شیفت دیلیت و می رود.

مژگان چمدون را باز میکند و تمام خاطرات کودکی اش با جواد برایش زنده می شود و گریه میکند. جواد و مرضیه شروع میکنند به پرواز درآوردن کوادکوپتر بعد از مدتی کوادکوپتر در پالایشگاه هک می شود و سینا ماهر کنترلش را به دست میگیرد اما جواد موفق می شود تا کنترل را پس بگیرد و مختصات سینا ماهر را پیدا کند او مختصات را برای نیروهای امنیت ارسال میکند و آنها سینا را دستگیر میکنند. تروریست معروف به شبح به بالای مخزن میرود تا دکتر توفیقی را بکشد اما او را نمیبیند به جاش میخواد جواد را بکشد که قبل از شلیک او را میکشند. وقتی کوادکوپتر را مینشانند جواد و مرضیه چک میکنند تا جاییش آسیب ندیده باشد همانجا جواد از مرضیه خواستگاری میکند. و آنها با هم ازدواج می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا