سریالسریال خارجی

خلاصه داستان فصل دوم سریال هندی من عاشق تو هستم همراه با اسامی بازیگران

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل دوم سریال من عاشق تو هستم همچنین اسامی بازیگران فصل دوم سریال هندی سریال من عاشق تو هستم در اینجا. سریال «من عاشق تو هستم» یکی از موفق‌ترین سریال های تلویزیونی هندی طی چند سال اخیر بوده است. این سریال در ایران و در بین مخاطبان محبوبیت های زیادی دارد.

من عاشق تو هستم
من عاشق تو هستم

بنابر گزارشات شنیده شده قرار است سریال تلویزیونی پرمخاطب «من عاشق تو هستم» که حدود ۵ .۶ سال از ساخت و پخش آن می‌گذرد با یک فصل دوم به تلویزیون برگردد. درواقع خبرهایی از ساخته شدن سری دوم این سریال موفق به گوش می‌رسد. از زمانی که ویروس کرونا در هند به وضعیت بحرانی رسید و این کشور به حالت قرنطینه درآمد، سریالهای تلویزیونی قدیمی مورد توجه قرار گرفتند و خیلی‌ها به تماشای مجدد آنها نشستند. یک سری از سریالها برای مردم نوستالژیک هستند و طرفداران این سریال عافی درام خیلی مشتاق ساخته شده سری دوم این سریال هستند.

پخش فصل اول این سریال از ۲۴ ژوئن سال ۲۰۱۴ از شبکه کارز تی وی  به تهیه کنندگی اکتا کاپور آغاز شد. شاکتی آرورا و رادیکا مادان بازیگران اصلی فصل اول این سریال بودند. داستان این سریال در مورد یک دختر و پسر به نام‌های ایشانی و رنویر است که از کودکی با هم دوست بودند. پدر رنویر در عمارت ناپدری ایشانی کار می‌کرده است. رنویر از همان کودکی مجذوب زیبایی ایشانی شده بود و همیشه رویای ازدواج با او را در سر داشته است. رنویر و ایشانی با هم بزرگ می‌شوند و در آن عمارت با رنویر مانند یکی از اعضای خانواده ایشانی برخورد می‌شود. با این همه یک سری سوءتفاهمات باعث می‌شود که رنویر و ایشانی هم جدا شوند و حتی از هم متنفر شوند. این سریال که مجموعه ۴۴۶ قسمت بود در زمان پخش فوق العاده موفق عمل کرد و محبوبیت قابل توجهی بدست آورد.

اعلام خبر ساخت سری دوم این سریال طرفداران آن را به وجد آورده و مشتاقانه منتظر اعلام خبرهای جدید در این باره هستند. تقریبا می‌توان گفت هند از حلت قرنطینه درآمده و فیلمبرداری‌ها بعد از چند ماه تعطیلی دوباره آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا