سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال مانکن+ دانلود کامل

قسمت پنجم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی روز دوشنبه اول مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. در قسمت پنجم این سریال شاهد اتفاقات جدید و فاش شدن رازی از زندگی شخصیت‌های اصلی این مجموعه خواهیم بود.

قسمت پنجم سریال مانکن
قسمت پنجم سریال مانکن

بر روی جلد این قسمت از سریال تصویری از امیرحسین آرمان با دستکش دیده میشود یعنی درست شبیه به شمایل قبلی محمدرضا فروتن در همین سریال. بر اساس آمار ارائه شده ۱۵ میلیون نفر به صورت میانگین چهار قسمت اول این مجموعه نمایشی را دیدند که این بازدید «مانکن» را در رده دوم سریال های پربیننده قرار داده است.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

«مانکن» که سرمایه گذار آن علی طلوعی است، توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو و نماوا امکان پذیر است. همچنین علاقه مندان می توانند برای دانلود قانونی سریال به سایت هابینا مراجعه کنند.

برای دانلود قسمت پنجم این سریال پر بیننده به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.halaldownload.com/سریال-مانکن-قسمت-پنجم


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال مانکن+خلاصه داستان و عکس بازیگران


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا