سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال خانه امن

در این مطلب از پایگاه خبری کولاک نیوز، خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال خانه امن را می خوانید. سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی روایتگر خنثی سازی عملیات های تروریستی داعش در ایران توسط سربازان گمنام امام زمان است.

قسمت یازدهم سریال خانه امن

تابان و پیام با هم به‌ کافه ای رفته اند تا شیرینی پروژه ای که تابان از یک شرکت تبلیغاتی گرفته است را بخورند که بعد از آن تابان به او می‌گوید باید کار کردن با برنامه ای که قولش را داده بود به او یاد دهد.
شهروز که از رابطه تابان و پیام حرصی شده است به سراغ ثمین می‌رود و با یه عالمه دروغ و کلک ثمین را عصبانی می‌کند و او عصبانی به سراغشان می‌رود.
مامورها که حس می‌کنند جون پیام در خطر است که کمال با مامورهایش هماهنگ می‌کند تا به محل بروند و آماده دستگیری ثمین هدایت به عنوان قاتل باشند و به افشین می‌گوید وقتش رسیده که پیام جایگزین ثمین هدایت در آن دم و دستگاه بشود و پای شهروز را نیز به عنوان شریک قتل گیر می‌اندازند.
ماموران تیم کمال در حال هماهنگ شدن و آماده شدن هستند. ثمین به آن جا می‌رسد که اول به سراغ ماشین خواهرش می‌رود که کتاب های فتوشاپ و گرافیکی او را می بیند و بعد به داخل ماشینش بر‌می‌گردد و اسلحه اش را برمی‌دارد که پلیس ها به سمتش می‌روند و او را دستگیر می‌کنند.
بعد از دستگیری ثمین پیام به داخل کافی شاپ برمی‌گردد و با پیچوندن تابان از آن جا خارج می‌شود و به جایی که افشین گفته است می ‌رود در راه به تابان زنگ می‌زند و می‌گوید که کاش می‌شد می‌شد حرف هایی را یه زمانی به او بزند و بلافاصله قطع می‌کند و به ماشینی که افشین گفته است می‌رسد و سواز می‌شود که افشین با او تماس می‌گیرد و می‌گوید که گند زده است و زندگی‌ خودش را به خطر انداخته است که باعث می‌شود پیام از ماشینشان خارج شود و فرار کند که آن ها نیز دنبالش می‌کنند.
پیام به سراغ تابان می‌رود و با او حرف می‌زند و می‌گوید دوست داشتنش واقعی بوده است که تابان او را پست خطاب می‌کند و می‌رود‌، مامور های افشین به سراغ پیام می‌روند و او را دوباره سوار می‌کنند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا