سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۱۰۱

داستان کامل قسمت ۱۰۱ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۱۰۱ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی استانبول ظالم
خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی استانبول ظالم

آگاه نمی‌تواند باور کند که پسرش همچنین کاری کرده باشد. او امیدوار است چیزهایی که شنیده دروغ باشد. شنیز از دست دکتر کفری است و نگهبان را صدا می‌کند تا او را ببرد. جنک می‌گوید:« من ندیم رو هل دادم. اون بهم میگفت نرو ولی من ولش کردم تا بیوفته. هیولای درونم بهم گفت ولش کن تا بمیره. تمام چیزی که میخواستم توجه بابام بود. میخواستم فقط منو دوست داشته باشه.» جنک از کارخود پشیمان است و با هیچ چیز نمی‌تواند تاوان گناهش را بدهد. او نگاهی به تفنگ نگهبان می‌کند و آن را میقاپد. جنک تفنگ را روی سر خود می‌گذارد. شنیز و جمره جیغ می‌زنند. آگاه از پسرش میخواهد آرام باشد. جنک میخواهد از بار سنگینی که سال ها به دوش کشیده خلاص شود. او چشم هایش را می‌بندد تا شلیک کند که آگاه دست او را منحرف کرده و تیر به دیوار می‌خورد.

آگاه به زور میخواهد تفنگ را از جنک بگیرد. ناگهان تیر به شکم جنک می‌خورد و زمین می‌افتد. فضا پر از استرس است و همه از ترس هول شده اند. آنها جنک را به ماشین می‌برند و جمره کنارش می‌نشیند. او سعی می‌کند با حرف زدن جنک را بیدار نگه دارد. آنها به سمت بیمارستان حرکت می‌کنند. سحر و نریمان صدای تیر را شنیده اند و بیرون می‌دوند. نورتن با گریه به آنها می‌گوید که جنک زخمی شده است. نریمان قفل اتاق جرن را باز می‌کند و او را بیرون می‌آورد. جرن از اتفاق باخبر شده و با عجله راهی بیمارستان می‌شود. جنک که خون زیادی از دست داده بیهوش می‌شود و مستقیم به اتاق عمل می‌رود. شنیز آرام و قرار ندارد و برای پسرش گریه می‌کند. دکتر اویا برای جویای حال جنک می‌آید. شنیز به او یک سیلی می‌زند زیرا خودکشی جنک را زیر سر او می‌داند.

آگاه سعی می‌کند شنیز را آرام کند. جرن و ندیم بی سروصدا یک گوشه ایستاده اند. چند ساعت می‌گذرد و عمل جنک به سختی تمام می‌شود. جنک در بیهوشی رویایی میبیند که ندیم را از لب پنجره نجات می‌دهد. دکتر خبر می‌آورد که وضیعت عمومی جنک خوب است و جای نگرانی نیست. آنها جنک را به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال می‌دهند. کمی بعد پرستار می‌آید و می‌پرسد چه کسی گروه خونی مشابه به جنک دارد؟ زیرا جنک به خون احتیاج دارد. ندیم پیش قدم شده و برای اهدای خون می‌رود. در خانه، نورتن چیزهایی که شنیده را به نریمان و سحر تعریف می‌کند. آنها هم از راز جنک باخبر شده اند. نریمان به دروغ می‌گوید می‌رود که بخوابد اما در اصل برای دیدن جرن به بیمارستان می‌رود. او جرن را با خود به گوشه ای برده و حرف هایی که از نورتن شنیده را تعریف می‌کند.

او جرن را نصیحت می‌کند که ندیم را از دست ندهد و مثل پروانه دورش بگردد. زیرا عقیده دارد جنک بزودی همه چیزش را از دست می‌دهد. جرن می‌خواهد کنار ندیم باشد اما ندیم توجهی به او نمی‌کند. در ویلا پلیس آمده و صحنه شلیک گلوله را بررسی می‌کند. جمره سراغ ندیم میرود و میگوید که این جنک دیگر تمام شده. زیرا جنک به خطایش اعتراف کرده و قدمی برای ندیم برداشته است. ناگهان جرن می‌آید و خلوت آنها را بهم می‌زند تا جمره برود. جرن به ندیم یادآوری می‌کند که آن مادر و پسر چه بلایی سرش آورده اند و باید حساب پس بدهند.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا