سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی سیب ممنوعه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای می باشد که بازیگران اصلی آن؛ شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب می باشند.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان قسمت ۱۰۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

اندر با علیهان تماس گرفته و سراغش را میگیرد، علیهان میگوید که در هتل
مقیم شده است و به خانه برنمی گردد. اندر با پریشانی در مورد فرستادن اریم به لندن توسط هالیت به او میگوید و از علیهان کمک میخواهد. علیهان که به شدت از دست اندر عصبی است، در حین ابراز تأسف، میگوید که اقدامی در این مورد نخواهد کرد. اندر بخاطر اینکه او طبق توافق ازدواج به او کمک نمی کند عصبی می شود، اما علیهان نیز میگوید که از او همکاری ندیده است در خانه، هالیت که خیلی از دست اریم عصبانی است، سر میز شام با بیلدیز بد صحبت میکند. پیلدیز معذب می شود و کمال از دیدن این صحنه ناراحت می شود.

وقتی هالیت به اتاق می رود و کسی در سالن نیست، کمال با بیلدیز
صحبت کرده و در مورد بدرفتاری های هالیت از او میپرسد، ییلدیز که نمیخواهد غرورش خدشه دار شود، چنین چیزی را انکار میکند و بی اهمیت به کمال از سالن می رود. صبح هنگام صبحانه، بیلدیز به عمد مدام به هالیت محبت میکند تا کمال حسودی کند. هالیت و بقیه از رفتارهای او متعجب شده اند.در شرکت، اندر پیش علیهان رفته و دوباره از او کمک میخواهد. علیهان بالاخره با اکراه قبول میکند که بخاطر اریم با هالیت صحبت کند. هنگامی که اندر بیرون می آید، زینب را می بیند و دوباره به او زخم زبان می زند و از علاقه علیهان به خودش می گوید. زینب عصبی شده و به اتاق علیهان می رود و از او میخواهد که جلوی زنش را بگیرد.

پیلدیز پیش داوود رفته و گوشی اندر را از او میگیرد. سپس فایل خودش را پاک کرده و با اندر تماس میگیرد. او با غرور به اندر میگوید که برایش کاری نخواهد کرد و او میتواند فایل را به هالیت نشان دهد. اندر از اینکه پیلدیز به حرفش گوش نکرده و از فایل نمیترسد متعجب شده و از گم کردن آن حرصش میگیرد. او با کمال قرار گذاشته و به او در مورد رابطه بیلدیز و مربی ورزشش میگوید. او قصد دارد با برانگیختن حسادت کمال، برای بیلدیز دردسر درست کند، سپس با جانر به کافه می رود. او ناگهان به این نتیجه می رسد که دزدیدن گوشی کار بیلدیز است، اما سپس خیالش راحت می شود که بیلدیز عکسهای خودش و علیهان روی تخت را نیز میبیند و به گوش زینب می رسد.

در بین حرفهای او با جانر، مشخص می شود که جانر از قبل با مربی ورزش پیلدیز که دوستش بوده هماهنگ کرده تا به جای مربی اصلی اش برود و به او نزدیک شود.علیهان پیش هالیت می رود و در مورد اریم صحبت میکند اما هالیت بخاطر دوستان ناباب اریم و خطر آینده، فرستادن او را صلاح میداند.

پیلدیز عکس های علیهان و اندر را روی تخت خواب میبیند و به شدت شوکه و ناراحت می شود. او تصور میکند که کنایه های اندر درست بوده و ازدواج آنها سوری نبوده است. فکر او به هم می ریزد.
وکیل هالیت به خانه اندر می رود و برگه رضایت رفتن اریم را برای او آورده تا امضا کند. اندر مقاومت میکند اما کمی بعد هالیت و علیهان نیز به خانه آمده و هالیت با او دعوا میکند و با تهدید از او امضا میخواهد پیلدیز با علیهان قرار میگذارد. او با عصبانیت عکسها را به او نشان داده و با او دعوا میکند، و از او میخواهد که هرگز به زینب نزدیک نشود. علیهان عمق فاجعه را میفهمد و به شدت اعصابش به هم ریخته و حرفی برای گفتن ندارد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا