سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۱۰۳ سریال ترکی سیب ممنوعه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای می باشد که بازیگران اصلی آن؛ شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب می باشند.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان قسمت ۱۰۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

لیلا با دیدن بیلدیز و کمال در اتاق، شوکه شده و متوجه رابطه ای بین آنها می شود. پیلدیز میگوید که کمال دنبال دارو برای زهرا بوده است و سعی در توجیه حضور کمال دارد. لیلا با اکراه و عصبانیت به آنها نگاه کرده و از اتاق بیرون می آید. کمال فوری به اتاق پیش زهرا می رود. پیلدیز استرس شدیدی گرفته و خودش را بدبخت شده تصور میکند.

صبح، سر صبحانه پیلدیز سعی دارد با لیلا حرف بزند، اما لیلا خیلی با او سر
سنگین است و محل نمیدهد. کمال نیز سعی دارد لبلد و زهرا با یکدیگر تنها
نشوند. زینب قبل از رفتن سرکار، امیر و جانر را که به خانه اش آمده اند میبیند و به آنها خبر تصمیم ازدواجش با داوود را میدهد. آنها شوکه می شوند. وقتی کسی در خانه نیست، کمال دوباره به اتاق بیلدیز آمده تا با او صحبت کند، پیلدیز از دست او عصبانی است و او را عامل دردسر میداند و از کمال میخواهد که از او فاصله بگیرد.

زینب و داوود به کافه می روند. داوود همچنان بابت پیشنهاد ازدواج زینب شوکه است. او به زینب میگوید که میداند زینب عاشق او نیست. زینب با صداقت حرف او را تأیید کرده اما میگوید که ترجیح می دهد با کسی که او را دوست دارد ازدواج کند و علاقه بعد از ازدواج به وجود می آید. او از شکستش از رابطه با عشق حرف می زند و از این بابت تجربه خوبی ندارد. داوود او را درک کرده و به او قول میدهد تا او را خوشبخت کند، کمی بعد، زینب با پیلدیز قرار گذاشته و خبر تصمیمش را به او میدهد، و ییلدیز نیز شوکه می شود. او با اینکه داوود را لایق زینب نمی داند، اما بخاطر حس انتقام از علیهان، برای او خوشحال می شود. پیلدیز پیشنهاد می دهد که شب همگی به خانه آنها بیایند و زینب به عمد مقابل علیهان نامزدی شان را اعلام کند ظهر، هالیت از لندن برمیگردد. پیلدیز در مورد مهمانی شب به او خبر میدهد.

همچنین برای اینکه از احتمال حرف زدن لیلا پیش هالیت جلوگیری کند، به
دروغ به هالیت می گوید که حس میکند لیلا به خاطر تنهایی، به کمال علاقه
مند شده و شب گذشته ، پیلدیز کمال را به اتاق برده تا در این باره با او صحبت کند، اما کمال از احساس لیلا خبری نداشته است. پیلدیز از هالیت میخواهد که لیلا را مدتی به خانه مادرش بفرستد تا از کمال دور باشد. هالیت متعجب شده و حرف پیلدیز را قبول میکند. کمال و زهرا به پیشنهاد کمال، برای ثبت نام به باشگاه می روند، آنها به همان باشگاه پیلدیز رفته و کمال به عمد مربی او را انتخاب میکند. وقتی بیلدیز به باشگاه می رود از دیدن آنها غافلگیر می شود.

جانر پیش اندر رفته و خبر نامزدی داوود و زینب را به او میدهد. اندر به شدت خوشحال شده و تصور میکند با این کار علیهان از طلاق یا او منصرف شده و قرار است با او بماند. زینب، و هاکان با یکدیگر وقت میگذارنند و هر بار داوود. با او تماس میگیرد متوجه حضور هاگان می شود، او روی زینب حساس شده و از حضور هاکان عصبانی است شب، هالیت در خانه با زرین در مورد لیلا صحبت میکند. او همچنین تصمیم می گیرد با دوست پسر لیلا آشنا بشود. زرین ابتدا مخالفت کرده اما به خاطر روحیه لیله قبول میکند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا