سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۱۱ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۱۱ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۱۱ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال) قسمت ۱۱۱ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

داستان قسمت ۱۱۱ سریال ترکی گودال
داستان قسمت ۱۱۱ سریال ترکی گودال

یاماچ به حومالی میگوید اونا به گودال حمله میکنن، همون روزی که تورو پیدا نکنن به محله حمله میکنن. جومالی به یاماچ میگوید تو برو پیش زنت باش تو هیچ وقت نمیخواستی تو این جریانات باشی،هیچ وقت نخواستی که این آدم باشی . بعد هم خالکوبی محله را روی مچ دستش نشان میدهد و میگوید تو از اینا داری؟نه خالکوبیت کو پسر؟

خونوادتو تیکه تیکه کردن همش زنم زنم میکنی. بعد هم وقتی یاماچ میگوید فکر میکنی همه چی خالکوبیه جومالی میگوید معنی این خالکوبیو میدونی؟یعنی باید مراقبت کنی موقع مراقبت میمیری. یاماچ میگوید ما از گودال محافظت میکنیم و گودالم از ما.اینو بهتر از من میدونی. من نتونستم مراقبت کنم اره ولی تو داری آسیب میزنی بهش. در همین موقع گوشی کمال زنگ میخورد و پنهانی به او زنگ زده میگوید کجایید شما از اونجا بیاید بیرون گم و گور بشین به هیچ کس اعتماد نکنین از محله هم به هیچ کس اعتماد نکنین .

بعد هم گوشی را قطع میکند. همونطور که مردم از روی عکس ادریس رد میشوند ارسوی رو به آنها میگوید اگه یاماچ و جومالی کوچوالی این دوتابی اصل و نصب رو پیدا کنید پاداش میگیرید. و بعد هم چمدانی پر از پول را به آنها نشان میدهد و میگوید مجازات هم داریم. اگه این کثافتا پیدا نشدن هرروز یکی از شما رو میگیریم و اخر هفته میکشیم تا وقتی نسلتون منقرض بشه. نوبت متین میشود که از روی قاب عکس رد بشود. او کمی مکث میکند و بعد زانو میزند و قاب عکس را از روی زمین برمیدارد و در آغوش میگیرد. برره های سیاه متین را بشدت کتک میزنند و بیهوشش میکنند.

باز هم گوشی کمال زنگ میخورد و به او خبر میدهند متین را گرفته اند و کل محله هم به دنبال یاماچ و جومالی هستند. کمال روی زمین زانو میزند و گریه میکند. جومالی از آن طرف از یاماچ میخواهد که زودتر آنجا را ترک کنند. کمال رو به یاماچ میگوید داداش حق داره شماها برین. یاماچ هم همراه جومالی میرود و رو به او میگوید که باید برود و متین و بچه ها را از دست آنها نجات دهد. جومالی میگوید عقلتو از دست دادی؟

گودال شعله ور شده و دهره دنبال تو میگیرده. یاماچ میگوید منو کی پیش تو اورد من میرم دنبال اون بگردم. جومالی با کلافگی میگوید باشه برو من خودمو قربانی نمیکنم هیچکس برام مهم نیست. بعد هم اسلحه ای به او میدهد و میگوید خودتو به کشتن نده وگرنه خیلی بد کتکت میزنم حالا هرجا میخوای برو. ماهسون شبانه به خانه سنا میرود و انجا را بهم میریزد و دنبال چیزی لست. او وسایل شخصی سنا را بهم میریزد و لنگه گوشواره ای که پیدا کرده بود را سر جایش میگذارد و میرود. یاماچ به سختی و پنهانی در محله میگردد که کسی از افراد احمد او را میبیند و خبر میدهد. او سر راهش افه یکی از پسرهای جوان محله را میبیند و کمی با او صحبت میکند.

افراد احمد انهارا میبینند و دنبالشان میکنند. یاماچ و افه به کوچهبن بستی میرسند و پنهان میشوند. اما ناگهان افه جلو میرود و انها به خیال این که او یاماچ است بطرفش شلیک میکنند. احمد جلوتر میرود و میبیند که او برادر کوچکترش افه است اما دیگر دیر شده است. یاماچ بعد از همه این اتفاقات میرود و خالکوبی گودال را میزند و یاد حرفهای عمو می افتد که در کودکی برایش مفهوم خالکوبی را گفته بود. عمو گفته بود یه سقف بالا سرمونه زبرپامون گودال. تا وقتی که خونوادمون این تو باشن تو این دنیا برای ما مرگی نیست

 

همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا