سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۱۴ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۱۴ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۱۴ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال) قسمت ۱۱۴ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

داستان قسمت ۱۱۴ سریال ترکی گودال
داستان قسمت ۱۱۴ سریال ترکی گودال

چتو از ماهسون میخواهد که وقتی یاماچ و جومالی را دید همانجا بکشدشان و دفنشان کند. سنا به دیدن ادریس و سلطان میرود. سنا با دیدن او متعجب و خوشحال میشود. اما سلطان واکنشی نشان نمیدهد. سنا دستان سلطان را میبوسد و چشمان سلطان پر از اشک میشود.ماهسون به همراه تعدادی زیادی از افرادش به ادرس مورد نظر می آید و همه مسلح جلو می آیند اما پایشان روی مین ها میرود و با ترس می ایستند.

ماهسون اسلحه را رو به یاماچ میگیرد و میگوید همه تونو توی همون گودال دفن میکنم‌‌. یاماچ با خونسردی میگوید سلاحاتونو بیارین پایین تا حرف بزنیم. بعد ادامه میدهد من برای انتقام و اینا نیومدم اگه میخواستم کشتنتون آسون بود. بعد از کمی مکث میگوید که به چتو هم زنگ بزند. از طرفی جومالی هم میرود و ماشین ماهسون و افرادش را از کار می اندازد. ویتی چتو گوشی را برمیدارد و صدای یاماچ را میشنود جا میخورد. یاماچ تماس تصویری برقرار میکند و وضعیت ماهسون و افرادش را نشان میدهد. چتو از کوره در میرود و میگوید تو را با هفت جد و ابادت و پدر مادرت تیکه تیکه میکنم و خوراک سگای گودال میکنم تو هنوز منو نشناختی.

یاماچ وسط حرف او میپرد و میگوید کسی که برادراتونو کشت جومالی بود دیگه این کارو نمسکنه چون فهمید که به مردم گودال آسیب میرسونید. گودال مال شما، به هرحال ما نمیتونیم با شما در بیفتیم. در مقابلش فقط یچیز ازتون میخوام از این که مردم گودال رو برای پیدا کردن ما بسیج کردین دست بردارین و مردمی رو که گرفتینم ازاد کنید و دیگه باهاشون کار نداشته باشین. بعد ام رو به چتو میگوید اگه دنبال انتقام بودم جنازه ماهسون رو برات میفرستادم چتو.

ازتون میخوام مردم محله بیشتر از این تو دردسر نیفتن. چتو با عصبانیت میگوید اگه بلاییم سر ماهسون بیاد دیگه نمیذارم سنگ رو سنگ بند بشه اینو میدونی دیگه نه؟ چتو از طریق تماس تصویری آزاد شدن کمال متین و بقیه را به متین نشان میدهد. یاماچ در کمال خونسردی از آنها تشکر میکند و وقتی قصد رفتن میکند چتو میگوید داری چیکار میکنی ماهسون و بقیه رو آزاد کن. یاماچ میگوید گوشی پیش من میمونه وقتی به اندازه کافی دور شدیم بهت خبر میدم. و بعد هم همراه جومالی از آنجا دور میشوند.

وقتی ماهسون پاهایش را از روی مین برمیدارد و داخل آن را میبیند متوجه کلکی که خورده اند میشود. وارتولو در خرابه ای همراه مردی دیوانه است. مرد دیوانه کیسه لیموها را برداشته و آورده است او میگوید من یه بابابزرگی داریم که اون این چیزارو برام کنار سطل آشغال میذاره،بعضی وقتها میوه سبزی ،نون، اما همیشه تازشو میزاره. اون یه پسر داشته که هر سه تاش مردن خیلی غمگینه، حالا اگه ببینیش مثل کوه میمونه‌.

 

همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا