سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۱۵ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۱۵ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۱۵ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال) قسمت ۱۱۵ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

داستان قسمت ۱۱۵ سریال ترکی گودال
داستان قسمت ۱۱۵ سریال ترکی گودال

وارتولو در خرابه ای همراه مردی دیوانه است. مرد دیوانه کیسه لیموها را برداشته و آورده است او میگوید من یه بابابزرگی داریم که اون این چیزارو برام کنار سطل آشغال میذاره،بعضی وقتها میوه سبزی ،نون، اما همیشه تازشو میزاره. اون یه پسر داشته که هر سه تاش مردن خیلی غمگینه، حالا اگه ببینیش مثل کوه میمونه‌. وارتولو درمورد دوپسر دیگر آن مرد میپرسد و مرد دیوانه میگوید نمیدونه کجان ولی زن یکیش حامله روده ،فقط عروسش وبرادرش پیششن. وارتولو با شنیدن این حرفها جامیخورد و میپرسد گفتی چندتا پسر داره؟

و وقتی دیوانه میگوید ۵ تا وارتولو میگوید دلیل مرگ پسراش منم. چتو وقتی ماهسون را میبیند با نفرت میگوید همه گودال را خواهد کشت و از همین امشب همین کار را خواهد کرد. اما ماهسون میگوید این کارو میکنیم ولی نه الان الان باید فکر بلغاری ها باشیم و رو این طرف تمرکز کنیم. متین و کمال به خانه امن پیش یاماچ و جومالی و علی کمال برگشته اند. متین حرفهایی که آن روز ماهسون و چتو درمورد تولید مواد و نداشتن پول کافی میزدند در حین کتک خوردن شنیده و بخاطر سپرده است. او همه چیز را برای یاماچ تعریف میکند.

یاماچ کمی بعد از علیچو میخواهد که وارتولو را پیدا کند. جومالی با خشم به یاماچ چشم میدوزد. مرد دیوانه که خلیل نام دارد برای وارتولو تعریف میکند که حدود یک سال پیش که برای خودش مردی بوده و این گونه دیوانه و بی کس و کار نبوده در همان هتلی که جلوی آن به قهرمان حمله شد زن و بچه او هم گلوله خوردند و مرده اند.بعد آن او کم کم عقلش را از دست داده. وارتولو با شنیدن این حرفها نفسش میگیرد فریاد میزند و گریه میکند. وقتی صبح به همان خرابه برمیگردد میبیند اثری از خلیل نیست و رفته است. مکه و اجوید خانه علی چو را مثل روز اول برایش درست کرده اند. علیچو از دیدن خانه اش بسیار خوشحال میشود .

او بالاخره بعد از کلی گشتن وارتولو را پیدا میکند و به یاماچ خبر میدهد یاماچ سراغ وارتولو میرود و با دیدن او میگوید اخرین بار که دیدی منو گفتی خدا لعنتتون که ببین لعنتمون کرده.خوشحالی؟ یاماچ با جدیت به او میگوید خیلی بدهکاری وارتولو. برای صاف کردن حساب اومدم. وارتولو به او میگوید زودباش بکش منو اما یاماچ میگوید نمیخوام زندتو لازم دارم. یاماچ دستش را به سمت او دراز میکند و وارتولو هم دست او را میگیرد و بلند میشود. جومالی با نفرت به او چشم میدوزد و یاد حرف مادرش می افتد که به او گفته بود هر طور شده انتقام قهرمان را بگیرد.سلیم مدام مقابل خانه ادریس و سلطان میرود و با شرمندگی آنها را نگاه میکند. ادریس او را میبیند اما در را به رویش میبندد

 

همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا