سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۸ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۸ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال)  قسمت ۱۸ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

خلاصه داستان سریال ترکی گودال

داستان سریال کنترل یکی از پردرد سر ترین محله های استانبول یعنی چوکور(گودال) است که در دست خانوادهء کوچوآ هست. مهم‌ترین قانون این خانواده این است که اجازه به پخش و مصرف مواد مخدر نمی‌دهند. ولی گروهی دیگر که به تصاحب این محله چشم دارد و میخواهند این قانون (منع مخدر) رو بشکنند. این باعث میشود نظم حاکم در محله بهم بخورد و…

 


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا