سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۱ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۲۱ + عکس

داستان کامل قسمت ۲۱ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال)  قسمت ۲۱ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

خلاصه داستان قسمت ۲۱ سریال ترکی گودال

خلاصه داستان سریال ترکی گودال

سریال گودال یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر ترکیه بوده است که تاکنون موفقیت شگرفتی را در ترکیه، ایران و سایر کشورهای جهان به دست آورده است. سریال گودال یا چوکور دربارۀ محله‌ای به همین نام است که توسط خانوادۀ کچوالی گردانده می‌شود. کچوالی‌ها قاچاقچی اسلحه و مهمات هستند اما مرام و مسلکی متفاوت از دیگر خلافکارها دارند. نشان محله که رو تن اهالی هم خالکوبی شده حکایت از اهمیت خانه و خانواده و برادرها و رفیقان و مردانگی است. اما قصه سریال به همینجا ختم نمی‌شود. ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک قاچاقچی مواد مخدر از رئیس محله، ادریس کچوالی میخواهد تا به او اجازه دهد در محله مواد مخدر تولید کند. اما تولید و فروش و مصرف مواد در گودال ممنوع است. پس ادریس به او اجازه نمی‌دهد و این قاچاقچی که کسی به نام وارتلو است دستور قتل قهرمان پسر ادریس را صادر می‌کند. و جنگ بین دو نسل و دو مرام و مسلک متفاوت آغاز می‌شود. یاماچ کوچک‌ترین و سرکش‌ترین پسر ادریس است و زمانی که جومالی پسر ارشد خانواده در زندان است و قهرمان برادر دیگرش کشته شده و سلیم برادر سومش توانایی ادارۀ خانواده را ندارد و حتی جاسوس دشمن است، سنا عشق زندگی‌اش را در پاریس بی‌خبر رها می‌کند و برای نجات خانواده به گودال برمی‌گردد.


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا