سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال پدرپسری از شبکه ۵ + عکس

در این مطلب از سایت خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال پدرپسری را که در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه ۵ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

سریال پدرپسری
قسمت ۲۵ سریال پدرپسری

خلاصه داستان سریال پدرپسری

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

قسمت بیست و پنجم سریال پدرپسری

روز بعد دانشگاه مسعود یه دوست دیگه پیدا میکند و تو راهرو مینشیند و از ظاهر و رفتار بچه ها ذهنشان را میخوانند چند نفر را مسعود میگوید و حامد را وقتی دوستش میبیند میگوید عاشقه و مسعود از عاشق بودن حامد خبردار می شود. مسعود به دوتا از همکلاسی هایش میگوید میخواد بخوابد یجوری بنشینند که استاد نفهمد اما استاد متوجه می شود و میگوید که از کلاس بیرون برود اما مسعود میگوید داشتم تمرکز میکردم استادم میگه هفته دیگه همین مبحثو امتحان میگیرد.

هفته بعد مسعود زودتر سر کلاس حاضر می شود و به بچه ها میگوید اگه سر کلاس نباشید استاد امتحان نمیگیرد و بچه هارا مجاب میکند که از کلاس بیرون روند و کلاس را منحل میکند. بعد از چند دقیقه خود مسعود سر کلاس می رود تا ببیند کسی سر کلاس رفته یا نه که میبیند هیچکی نیست ولی استاد نشسته، مسعود تا میبیند استادو میگه کلاس تشکیل میشه یا نه کسی نیومده میگه بله هم تشکیل میشه هم امتحان میگیرم بعد مجبور میشود که امتحان دهد و همه را هم مینویسد. هم کلاسیانش میفهمند ولی مثل اینکه برگه هارا استاد دست حامد میدهد تا صحیح کند حامد هم جواب هایش را خط میزند و یه جمله برای استاد از طرف مسعود مینویسد که یه زمانی امتحان بگیرید که بقیه هم باشند. این ماجرا را هم کلاسیانش میفهمند و تحسینش میکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا