سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال پدرپسری از شبکه ۵ + عکس

در این مطلب از سایت خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال پدرپسری را که در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه ۵ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

سریال پدرپسری
قسمت ۲۸ سریال پدرپسری

خلاصه داستان سریال پدرپسری

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

قسمت بیست و هشتم سریال پدرپسری

حامد تصمیم میگیرد هرچه زودتر با خانم فرهمند ازدواج کند و زنگ میزند به تالار پذیرایی تا قیمت ها دستش بیاد و بفهمد که برای مراسم حدودا چقدر سرمایه میخواد. بعد از زنگ زدن به گرون شدن همه چیز پی میبرد و تصمیم میگیرد به سرکار برود. اکبر آقا میخواد به اداره زنگ بزند تا ببیند نیرو میخواهند یا نه که حامد میگه من از کارمند شدن خوشم نمیاد کار پاره وقت میخوام که به درسمم برسم خودش میرود دنبال کار اولین ایده ای که به ذهنش میرسد تدریس خصوصی است که پول خوبی هم در بیاورد مادرش برای کمک بهش از دوست و آشنا سوال میکند که کسی معلم خصوصی میخواد یا نه که مادرش بهش اطلاع میدهد که سهیل معلم خصوصی میخواد اولش حامد میگه به او درس نمیدم ولی بعد راضی میشود که از او شروع کند.

حامد متوجه میشود که به درد تدریس خصوصی نمیخورد به همین خاطر به دنبال کار دیگه ای میگردد و به عنوان وردست کنار عطاری مشغول به کار می شود. چند دفعه خرابکاری میکند که خاله اش به قول خودمان ماست مالی میکند اما روز بعدش قرار بود که کیک را به صاحبش برساند اما سوئیچ ماشین به داخل کیک میافتد و حامد کیک را دور میاندازد و یه کیک دیگه برایشان میبرد غافل از اینکه داخل کیک دستبند طلا گذاشته بوده. وقتی به خانه برمی گردد میفهمد که صاحب کیک به عطاری زنگ زده و گفته که دستبند کجاست اونموقع بود که حامد شوکه میشود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا