سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۳۱ سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو + عکس

در این مطلب خلاصه داستان قسمت ۳۱ سریال بچه مهندس ۳ را که از شبکه ۲ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد، مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده گرفت.

قسمت ۳۱ سریال بچه مهندس ۳
قسمت ۳۱ سریال بچه مهندس ۳

خلاصه داستان فصل سوم سریال بچه مهندس

«جواد جوادی» در این فصل پا به دانشگاه امیر کبیر می گذارد. در همان بدو ورود طی اتفاق غیر مترقبه ای با مسعود و سپس قاسم که از اهالی بیرجند است آشنا می شود. گرچه دوستی جواد با این دو کمی با چاشنی چالش بوده اما رفته رفته ، رفیق و غمخوار یکدیگر می شوند. هر سه دوست با هم پیمان می بندند که با سخت کوشی و تحصیل ، نخبه ای شده و به راحتی جذب دانشگاه پورتلند آمریکا که محل سکونت مژگان عباسی است بشوند. آنها در مقطع فوق لیسانس برای آزمایش پروژه خود وارد حریم ممنوعه امنیتی شده و برایشان مشکلات عدیده ای پیش می آورد. مشکلاتی که موجب می شود جواد به آینده اش و رسیدن به پورتلند نگران شوند.در ادامه دامنه خطرهای زیادتری دامن جواد و مسعود و قاسم را میگیرد.

آنها در این فصل برای رهایی از موانع به نوبه خود اقدام میکنند. تیم جهت برای رسیدن به هدف بزرگشلن در چند جبهه میجنگند . جنگ با رقبای دانشگاه ، درگیری با بازار کار و تبعیض ها ، جنگ برای اثبات خود به مدیران و مسئولین و صاحب صنایع ، مرافعه با رییس سخت گیر و مقرراتی دانشگاه آقای توفیقی ، تلاش برای بر طرف کردن سوئ ظنی که سرگرد خوشنام به آنها دارد باعث شده تا این فصل با فراز و فرودهای دیدنی مواجه شود . بخصوص در میانه نبرد هر سه دوست در گیر مسئل عاطفی هستند و یا می شوند که راه را برایرسیدن به پورتلند دشوار تر می کند…

قسمت سی و یکم سریال بچه مهندس ۳

نیروهای امنیت به دنبال همکار دکتر توفیقی میافتند تا پیدایش کنند ولی متوجه می شوند که ترور شده به خاطر همین با کمی تامل به این نتیجه می رسند که احتمال دارد این کارها از طرف شجره باشد که در مناقصه شرکت کرده. جواد پیشنهاد می دهد تا همه امکانات پروژه شان را روی کوادکوپتر و پروژه پایان نامه جواد پیاده کنند دکتر توفیقی قبول می کند و نتیجه میگیرند تا در همان خانه مهر انجام دهند.

مرضیه به همراه مادرش برای بچه های خانه مهر هدیه و غذا می برند.مسعود که به کارخانه دوباره رفت موفق می شود بار دیگر یکی از وسایل کارخانه را درست کند تا خط تولید از کار نیافتد و دوباره کارخانه را نجات داد و رابطه اش با تینا بهتر و صمیمی تر شده و کم کم داره بهش حس پیدا میکنه. در خانه دکتر توفیقی بحث ازدواج مرضیه پیش میاید و مرضیه خجالت میکشد و میگوید واسه من یه دبه ترشی بگیرید و به اتاقش می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا