سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۳۳ سریال ترکی بچه | سریال بچه Cocuk قسمت ۳۳

خلاصه داستان قسمت ۳۳ سریال ترکی بچه همچنین سریال بچه قسمت Cocuk قسمت ۳۳ به همراه اطلاعات تکمیلی و جزئیات داستانی سریال ترکی بچه در اینجا. سریال بچه یکی از سریال های پرطرفدار در ترکیه است. ژانر اصلی آن درام و اجتماعی است. در این مجموعه چهار رابطه مادر فرزندی وجود دارد و بسیار زیاد عواطف مادری را نشان می دهد. سریال ترکی بچه Cocuk در سال ۲۰۱۹ تولید شده و پخش آن از اواخر این سال در ترکیه آغاز شده است. این سریال از شبکه استار ترکیه پخش می شده است.

داستان قسمت ۳۳ سریال ترکی بچه
داستان قسمت ۳۳ سریال ترکی بچه

حسن و دوستانش، یاووز را در جنگل پای درختی دفن کرده و برای او عزاداری میکنند. علی کمال، به زور و اصرار، مراد را مجبور می‌کند تا برای معرفی کردن خودش پیش پلیس برود. او مراد را دم کلانتری می برد. مراد که میبیند خواهش هایش فایده ای ندارد، به بهانه تماس با مادرش از ماشین پیاده شده و فرار میکند. حسن که به عمد دم کلانتری منتظر بوده، مراد را سوار میکند.

.

او به مراد میگوید که او مثل علی کمال نیست و نمی‌گذارد که برادرش به زندان برود. او عکسهای مدرک جرم را به مراد میدهد و مراد آنها را می‌سوزاند. خیال مراد از بابت مدرک راحت می شود و از اینکه حسن او را بخشیده، خوشحال می شود. علی کمال به خانه می رود و دوباره با آسیه بخاطر این پنهانکاری، بحث میکند. او میگوید که مراد فرار کرده است . آسیه از اینکه علی کمال قصد تحویل مراد را داشته عصبانی می شود. علی کمال سر این موضوع نیز با آسیه دعوا میکند. آکچا به خانه حسن می رود و منتظر او میماند.دوستان حسن زودتر از او به خانه می آیند.

.

کمی بعد، حسن رسیده و با دیدن آکچا به او بی محلی میکند. آکچا از حسن بخاطر باور نکردن او معذرت خواهی میکند. حسن میخواهد تنها باشد و به آکچا می‌گوید که بخاطر انتقام از خانواده اش، بهتر است که آکچا پیش او نباشد تا دوباره ضربه نخورد، چون او دیگر نمی‌تواند پای قولش بماند و آدم خوبی باشد. آکچا از ترس اینکه حسن کار اشتباهی بکند، حلقه‌ ای که حسن به او داده بود را دستش میکند و میگوید که همیشه پیش او خواهد بود. حسن با دیدن این صحنه‌، به آکچا میگوید‌ که همین فردا عقد کنند.

.

آکچا شوکه شده اما سپس قبول میکند. شعله، عایشه را تهدید میکند که اگر خانواده اش برای شهادت به دادگاه بروند، او در مورد رابطه عایشه و مراد به عثمان خواهد گفت. امینه وقتی می فهمد که او تصمیم به ازدواج دارد، شوکه شده و از این تصمیم عجولانه عصبی می شود. آکچا بخاطر ماجرای افه، دو دل است و میگوید که تا زمانی که حسن در مورد افه چیزی نمیداند، او نمی‌تواند با حسن ازدواج کند. امینه میگوید که بهتر است این قضیه را بعد از ازدواج و آرام آرام به حسن بگوید. او سعی میکند هر طور که شده ، آکچا را قانع کند.


بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بچه Cocuk + جزئیات تمام قسمت ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا