سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۵۰ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۵۰ + عکس

داستان کامل قسمت ۵۰ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال)  قسمت ۵۰ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

 

قسمت ۵۰ سریال ترکی گودال
قسمت ۵۰ سریال ترکی گودال

ادریس خبر رفتن پاشا برای همیشه از گودال را به یاماچ هم می دهد. یاماچ که از زمین و زمان و هم گله دارد با عصبانیت مخالفت می کند و دلیل کار ادریس را می پرسد. وقتی ادریس جواب سربالا می دهد یاماچ جرئت پیدا کرده و می گوید: «سالها پیش یه گوهی خوردی، یه زن از تو حامله شده. پاشا بچه  و زنه رو پنهان کرد. حالا که فهمیدی می خوای که پاشا از اینجا بره تا وجدانت رو راحت کنی. » ادریس عصبانی می شود و سیلی محکمی به یاماچ می زند و وقتی برای بار سوم هم می خواهد به او سیلی بزند یاماچ جلوی او را می گیرد. ادریس او را از اتاق بیرون می کند. یاماچ با گریه باز هم سراغ سنا می رود تا در آغوش او آرام بگیرد و از فشار زیاد همانجا دم در خانه سنا و در آغوش او بیهوش می شود.

وارتلو وقتی چشم باز می کند بایکال را بالای سرش می بیند که روی سر او اسلحه گرفته است.  بایکال از او می خواهد که بگوید چه کسی است و همه چیز را برایش تعریف کند. وارتلو با بیخیالی جواب سربالا به او می دهد. بایکال افراد وارتلو را درون محفظه ای انداخته است که با آزاد کردن گاز تا یک دقیقه دیگر همگی شان کشته می شوند و این گونه وارتلو را تهدید می کند. وارتلو به التماس می افتد اما وقتی اصرار بایکال را می بیند اسم واقعی اش را به او می گوید. بعد هم می گوید: «اگه بهت میگفتم از محله گودالم بازم استخدامم میکردی؟ من مشکل شخصی با گودال دارم. می خوام اونجا نابود شه، نباشه. اینو تنها نمی تونستم انجام بدم. » اما این که ادریس پدر واقعی اوست را نمی گوید و همان قاسم حلواجی را به عنوان پدرش معرفی می کند. و ادامه می دهد: «من نابود شدن ادریس و قاسم رو میخوام. حالا این کارو یا با شما انجام میدم یا بدون شما. »

بایکال می گوید: «من خیلی سخت به آدما اعتماد میکنم. حالا چحوری دوباره به تو اعتماد کنم؟ » وارتلو دوباره می گوید: «شما بودین که منو پیدا کردین. چرا؟ چون من نترسم. چون هرکاری که شما خواستین رو انجام دادم. حالا اگه بخواین همه ادمام رو دونه دونه بکشین. برام مهم نیست. چون من بازم از صفر شروع می کنم. من هرطور شده یه راهی واسه زنده موندن پیدا میکنم. » بعد هم آنجا را ترک می کند اما فکرش پیش مدد و افرادش است که بایکال به او می گوید: «باید دوباره اعتمادمو جلب کنی وارتلو. » وارتلو خوشحال می شود و قبول می کند. بایکال هم زن و بچه قاسم را به او تحویل می دهد و وارتلو از او تشکر می کند. یاماچ پیش سعادت می رود و از او می خواهد درمورد وارتلو برایش صحبت کند. علیجو هاله را برای خوردن صبحانه  و معذرت خواستن به خانه اش دعوت می کند.

بایکال به سلیم زنگ می زند و می گوید که آیا می تواند به جای وارتلو به او اعتماد کند؟ بعد هم به مانیتورش نگاه می کند که فیلم کشته شدن جلال توسط سلیم را نشان میدهد… سلیم به بایکال قول میدهد که اعتمادش را نابود نکند. از طرفی هم  عایشه از سلیم می خواهد که شب را زود بیاید تا با هم صحبت مهمی داشته باشند. وارتلو به نوره  می گوید که اگر جای قاسم را به او بگوید می گذارد تا او و پسرش بروند. نوره ابتدا چیزی نمی گوید اما بعد می گوید که یک بار قاسم را از طریق تماس تصویری دیده است که جایی مثل بیمارستان بوده. جلاسون فورا می فهمد که مظور نوره چه است. آنها با نقشه ای قاسم را از آنجا بیرون می آورند.

 

همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا