سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۶۷ سریال ترکی دختر سفیر | سریال دختر سفیر قسمت ۶۷

داستان کامل قسمت ۶۷ سریال ترکی دختر سفیر به همراه خلاصه ای از جزئیات و ماجرای خواندنی سریال ترکی Sefirin Kizi در قسمت ۶۷ را اینجا بخوانید. سریال دختر سفیر را شرکت NGM Media و O3 Turkey Medya تولید کرده است. این مجموعه در سال ۲۰۱۹ و در ژانر درام ساخته شده و نام انگلیسی آن The Ambassador’s Daughter است. بازیگران مشهور این سریال Neslihan Atagül و Engin Akyürek هستند. دختر سفیر اقتباسی از یک مجموعه تلویزیونی کره ای ست که از شبکه Star TV پخش می شود.

خلاصه داستان قسمت ۶۷ سریال ترکی دختر سفیر

خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر

سریال دختر سفیر (SEFİRİN KIZI) در مورد عشق کودکی سانجار از یک خانواده‌ی معمولی به دختر سفیر (ناره) که برای تعطیلات به بدروم آمده‌اند شروع می‌شود.
این دو از دو خانواده‌ی متفاوت یکدیگر را دوست دارند و سالها برای عشقشان می‌جنگند. سرانجام ناره پیش سانجار فرار می‌کند، اما ناره شب عروسی ، ناگهان ناپدید می‌شود. بعد آن شب هیچ کس دیگر او را نمی‌بیند. و خبری از ناره شنیده نمی‎‌شود

برخی می‌گویند ، او به دریا افتاده و مرده ، برخی ادعا می‌کنند به اروپا فرار کرده است. اما واقعیت ماجرا را هیچ کس نمی‌داند. حتی یکی از عاشقان داستانی راجع به این عشق می‌سراید. در این داستان دختر ماجرا تبدیل به پرنده شده و از لب پرتگاه پرواز می‌کند و از آن دیار می‌رود. اینچنین، داستان ناخوشایند ناره و سانجار به یک حماسه تبدیل می‌شود.و هیچ کس از واقعیت ماجرا خبر ندارد. دختری که در یک شب عروسی ناپدید شده ، نه سال بعد در یک شب عروسی دیگر ظاهر می‌شود. این عروسی، عروسی سانجار است و ناره در این شب دخترش را برای او می‌آورد. و ماجرای سریال اینگونه شروع می شود.

 


قسمت اول تا آخر سریال ترکی دختر سفیر +بازیگران و نقش ها


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا