سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۶۹ سریال ترکی دختر سفیر | سریال دختر سفیر قسمت ۶۹

داستان کامل قسمت ۶۹ سریال ترکی دختر سفیر به همراه خلاصه ای از جزئیات و ماجرای خواندنی سریال ترکی Sefirin Kizi در قسمت ۶۹ را اینجا بخوانید. سریال دختر سفیر را شرکت NGM Media و O3 Turkey Medya تولید کرده است. این مجموعه در سال ۲۰۱۹ و در ژانر درام ساخته شده و نام انگلیسی آن The Ambassador’s Daughter است. بازیگران مشهور این سریال Neslihan Atagül و Engin Akyürek هستند. دختر سفیر اقتباسی از یک مجموعه تلویزیونی کره ای ست که از شبکه Star TV پخش می شود.

خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر

سریال دختر سفیر (SEFİRİN KIZI) در مورد عشق کودکی سانجار از یک خانواده‌ی معمولی به دختر سفیر (ناره) که برای تعطیلات به بدروم آمده‌اند شروع می‌شود.
این دو از دو خانواده‌ی متفاوت یکدیگر را دوست دارند و سالها برای عشقشان می‌جنگند. سرانجام ناره پیش سانجار فرار می‌کند، اما ناره شب عروسی ، ناگهان ناپدید می‌شود. بعد آن شب هیچ کس دیگر او را نمی‌بیند. و خبری از ناره شنیده نمی‎‌شود

برخی می‌گویند ، او به دریا افتاده و مرده ، برخی ادعا می‌کنند به اروپا فرار کرده است. اما واقعیت ماجرا را هیچ کس نمی‌داند. حتی یکی از عاشقان داستانی راجع به این عشق می‌سراید. در این داستان دختر ماجرا تبدیل به پرنده شده و از لب پرتگاه پرواز می‌کند و از آن دیار می‌رود. اینچنین، داستان ناخوشایند ناره و سانجار به یک حماسه تبدیل می‌شود.و هیچ کس از واقعیت ماجرا خبر ندارد. دختری که در یک شب عروسی ناپدید شده ، نه سال بعد در یک شب عروسی دیگر ظاهر می‌شود. این عروسی، عروسی سانجار است و ناره در این شب دخترش را برای او می‌آورد. و ماجرای سریال اینگونه شروع می شود.

قسمت ۶۹ سریال ترکی دختر سفیر

یحیا دودو را برای شام بیرون برده و احساس نزدیکی بیشتری با او نیکند و میگوید ۲۵ سالم بود که مادرم به من گفت باید ازدواج کنی چون سنجر بخاطر شکست عشقی که درمورد ناره خورده بود قصد ازدواج نداشت. من هم جرات نکردم مخالفت کنم و با الوان ازدواج کردم. دوستش داشتم ولی هرگز عاشقش نبودم. بعد از شام وقتی میخواهند سوار ماشین بشوند بیشتر به هم نزدیک میشوند. درخانه ناره سنجر دخترش را نوازش میکند و بنفشه به سنجر پیغام میدهد امیدوارم این وقت شب پیش اون زن نباشی درحالی که من با مرگ دستو پنجه نرم میکنم. سنجر ملک را برای خواباندن میبرد و الوان هم با خنده به ناره میگوید منم دارم میرم بخوابم. شماهم باهم دردو دل کنید. درعمارت افواوغلو بنفشه خالصه را به اتاقش صدا میزند و میگوید شما منو چند روز پیش از خونه بیرون کردید من فقط به مادرم اعتماد دارم از این به بعد اون اینجا میمونه به گلسیه بگید اتاقشو خالی کنه تا مادرم بیاد اینجا.

گلسیه که دل خوشی از بنفشه ندارد میگوید مشکلی نیست. خالصه هم که در دست بنفشه گیر افتاده به گلسیه دلداری میدهد. گلسیه میگوید اگه این طور پیش بره من پیش الوان میرم. در همین حال نجرت به همراه لوکی برای دیدن بنفشه می ایند. بنفشه بادیدن لوکی وحشت میکند و لوکی به او میگوید اومدم به عشقم سر بزنم و حالش رو بپرسم. گلسیه که از پشت در حرفهای انها را شنیده فکری به خاطرش میرسد. لوکی از اتاق بنفشه بیرون میرود و گلسیه به او میگوید اگه دلت میخواد تو این عمارت کار کنی به من بگو. لوکی از خدا خواسته از او تشکر میکند. بنفشه از نجرت میخواهد شماره ناره را برایش گیر بیاورد ولی نجرت میگوید سنجر به من ماهیانه میده و من دیگه تو زندگی اون دخالتی نمیکنم.

سنجر پس از خواباندن ملک کنار ناره مینشیند و با حسرت به چشمهای او خیره میشود و میگوید وقتی به عروسی من اومدی برای چند لحظه فکر کردم دیگه به هم رسیدیم و از هم جدا نمیشیم. وقتی توی مونتنگرو اون زن کولی بهم گفت که توی قلبت پرنده ای هست که بدون اون خوشبخت نمیشی خیلی ترسیدم از این که باورت کنم.میخوام یه چیزی بهت بگم. درهمین حال بنفشه زنگ میزند و ناره وقتی این را میبیند به سنجر میگوید دیشب به خونه ات رفتی برای همین به کلبه نیومدی حالا هم به خونت برگرد. سنجر بغض میکند و میگوید بنفشه بارداره. ناره با ناباوری نگاهش میکند و چیزی توی مغزش صدا میکند سنجر مرد. سنجر با نگرانی از او میخواهد چیزی بگوید. ناره میگوید وقتی حامله بودم شب بیدار میشدم تو نبودی وقتی ملک ۵ سالش هم شد تو نبودی وحالا هم نیستی. من دنبال بهونه میگشتم تا تورو ببخشم اگرچه تحملم زیاده ولی نه تا این حد. وقتی به تازگی پدر بچه من شدی زنت حامله میشه زنی رو که از خونت بیرون کرده بودی حامله برگشته. بعد هم دست سنجر را میگیرد و اورا به سمت در میکشد.
با گریه اورا از در بیرون میکند و میگوید توبه میکنم که دیگه اسمت رو هم نیارم. ودر را میبندد. هردو پشت در مینشینند و برای ارزو های برباد رفته شان اشک میریزند.


قسمت اول تا آخر سریال ترکی دختر سفیر +بازیگران و نقش ها


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا