سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۵ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۵

داستان کامل قسمت ۸۵ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۵ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۸۵ سریال ترکی لروکس

ایلول به اتاق دمیر میره و در مورد شبگذشته سعی داره اونو قانع کنه که بوراک بخاطر این که مست بوده با لروکس تماس گرفته و اونو به خونه ایلول کشونده. او از دمیر میخواد که از دست بوراک عصبانی نشه. همون لحظه لروکس وارد اتاق میشه و ایلول بیرون میره. دمیر سعی داره به لروکس نزدیک بشه و اونو ببوسه اما لروکس که هول شده سریع بیرون میره. کمی بعد دمیر بیرون میاد و از لروکس میخواد که همراهش برای رفتن پیش مشتری جدید بیاد. بوراک سعی داره بااون مخالفت کنه اما دمیر به حرف بوراک اهمیتی نمیده و همراه لروکس میره دمیر لروکس رو به کافه لب دریا میبره . لروکس نمیخواد پیاده بشه اما میفهمه که مشتری بهونه بوده و دمیر برای همین اونو بیرون اورده. انها باهم سر یک میز مینشینند و دمیر به لروکس میگه که تاصبح فکراشو کرده و تصمیمشو گرفته. چون دیگه نمیشه به این وضعیت ادامه داد.

لروکس با تصور این که منظور دمیر تموم کردن رابطه اشونه غرورشو حفظ کرده و حرف اونو تایید میکنه. سپس دمیر میگه که شب به خونه برمیگرده و هردو مثل سابق راهم زندگی میکنند. لروکس جا میخوره و چیزی نمیگه . لروکس در دلش از این قضیه تا حدودی خوشحال میشه. دمیر از اوم میخواد که شب به خونه بیاد اما لروکس توجه ای به حرفهای دمیر نمیکنه. دمیر سپس خودش پیش مشتری جدید میره و بعد به همراه ایلول و بوراک به جلسه هیات مدیره میروند تا درمورد فروش سهام ها صحبت کنند. هنگامی که انها به شرکت برمیگردند بوراک دوباره به دمیر بابت دخالت دادن زندگی شخصیش در شرکت به او تعنه میزند. دمیر درمقابل بحث اقا ایلدیریم را پیش میکشه و از ایلول و بوراک میپرسه که اونها برای چی ره ملاقات اقا ایلدیریم رفته و به او چه گفتند که اورا عصبانی کردند؟ بوراک میگه که اونها فقط برای راضی کر ن او از منصرف شدن شکایت رفته بودند. دمیر بازهم حرف اونهارو باور نمیکنه و عصبی میشه اما بوراک حقیقت رو نمیگه. لروکس بعد از تموم شدنکار به همراه ایدا و مروه به خونه اونها میره.

عظیمه به اتاق دمیر میره و سعی داره درمورد ناراحتی لروکس در چند روز گذشته و تنها به شرکت اومدنش چیزی بفهمه. اما دمیر میگه که چیزی نیست و اونو دست بسر میکنه. شب دمیر به خونه میره کلیدهای خونه رو عوض کرده و بعد وسایلشو دوباره در اتاق میچینه. در خونه ایدا لروکس ماجرای شب گذشته در خانه ایلول رو برای ایدا و مروه تعریف میکنه و از دست دمیر حسابی عصبیه. کمی بعد دمیر دم خونه ایدا میاد . لروکس نمیخواد با دمیر بره اما دمیر اورا بغل کرده و به زور با خودش میبره و سپس درهارو قفل میکنه. لروکس از دست دمیر عصبی میشه و با او بحث میکنه. دمیر به او میگه که تحت هر شرایطی لروکس باید درخونه و پیش او باشه. لروکس از زورگویی دمیر حرصش میگیره و به اتاقش میره و باخودش شروع به حرف زدن میکنه. و باعصبانیت میگه اینبار به جایی میره که دمیر نتونه پیداش کنه. او سپس لباسهایش را در ساک جمع میکند.


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا