سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۶ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۶

داستان کامل قسمت ۸۶ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۶ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۸۶ سریال ترکی لروکس

نیمه شب لروکس بلند شده و نصفه شب پایین می آید. او کلیدش را در اورده و میخواهد در را باز کند اما متوجه میشود که قفل عوض شده. او با حرص به سمت در بالکن میرود اما انجا هم قفل خورده. او با عصبانیت صندلی را برداشته و میخواهد در شیشه ای بالکن را بشکند که همانلحظه دمیر از پشت سر صندلی را میگیرد.لروکس از این که دمیر اورا زندانی کرده عصبی است و با او بحث میکند. دمیر با خونسردی به او میگوید که از این به بعد فقط باید با او از خانه برود و برگردد پس احتیاجی به کلید جدید ندارد و حالاهم اجازه بیرون رفتن نمیدهد. لروکس حرصش گرفته و به اتاقش برمیگردد. صبح اوستا محرم به کافه میرود تا با لیلا خانم صحبت کند و مشکلاتشان را درباره خانه حل کنند. در شرکت دمیر جلسه ای تشکیل میدهد و به همه درمورد پروژه جدید اطلاع میدهد. او سپس میگوید که اقا ایلدیریم پیروز شده و انها باید خسارت پروژه اورا بپردازند و برای همین تحت فشار خواهند بود. او از بچه ها میخواهد که هرچه سریعتر کارهای پروژه جدید را انجام بدهند تا بتوانند مقداری از مشکلات مالی شرکت را جبران کنند.

بعد از جلسه ایلول با عصبانیت پیش بوراک میرود و با تصور این که او علیه دمیر کاری میکند از او میخواهد که از کارهایش دست بردارد. بوراک مقابل ایلول انکار میکند اما بعد از رفتن او از فرخ میخواهد که بابت نقشه هایشان دست نگه دارد. فرخ از این که بوراک بخاطر ایلول تصمیماتش را عوض میکند و جلوی هدف هایشان را میگیرد عصبی میشود. در حین کار اردا با لروکس تماس میگیرد و با او برای شب قرار میگذارد. لروکس هم قبول میکند. بعد از قطع تماس ایدا و مروه به لروکس بابت دمیر و زندانی شدن او درخانه یاداوری میکنند و میگویند که دمیر نمیگذارد شب او بیرون برود. کمی بعد وقتی لروکس کارهایش تمام میشود مقابل دمیر خداحافظی کرده و قصد رفتن میکند. دمیر کلید خانه را به لروکس میدهد تا او برای استراحت برود اما لروکس به هدف حاضر شدن میرود. در کافه وقتی لیلا خانم و اوستا محرم به توافق میرسند به فیروزه خانم خبر میدهند که تصمیم گرفته اند چند روز در هفته در خانه اوستا محرم و چند روز پیش فیروزه خانم باشند. فیروزه خانم علی رقم این که ناراحت میشود اما بااین حال چیزی نمیگوید.

در شرکت وقتی ایدا مشغول صحبت تلفنی با لروکسه دمیر متوجه میشود که لروکس با اردا قرار است بیرون برود. او از طریق اشتراک سرویس تاکسی ادرس رستورانی که لروکس رفته رو پیدا کرده و از ایدا میخواهد برای استراحت و غذا خوردن بیرون بروند. او به عمد به همان رستوران میرود و لروکس را از سر میز زیر نظر دارد. ایدا از رفتارهای عجیب دمیر متعجب میشود. انها سپس باهم روبرو شده و لروکس که میداند دمیر به عمد انجا امده از دست او عصبانی میشود. دمیر و ایدا سر میز انها مینشینند. بوراک به خانه ایلول میرود و انها باهم شام درست میکنند و درمورد خودشون میپرسه و صحبت میکنند. در رستوران دمیر از حرفهای اردا متوجه میشود که او همان خاستگاری بوده که برای لروکس رفته. لروکس هول میشود و سعی دارد بحث را عوض کند اما دمیر عصبی میشود و این از رفتارهایش مشخص است.


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا