سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۸ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۸۸

داستان کامل قسمت ۸۸ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب را در این مطلب پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان که در نقش آگاه کاراچای که مردی ثروتمند است و دارای عمارتی بزرگ است بازی می کند و مینه توگای هم در نقش شینیز کاراچای همسر او ایفای نقش می کند. مسئله ای که باعث آزار اگاه کاراچای می شود خلاصی از دست برادرزاده اش به نام ندیم است و برای او به دنبال یک همسر مناسب است.

قسمت ۸۸ سریال ترکی استانبول ظالم

جمره و جرن به همراه جنک وندیم به استانبول میرسند و در راه خانه هستند. جمره به خاطر حال جرن میگوید که به بیمارستان بروند ما جرن نمیخواهد.تا اینکه له خانه میرسند و جرن به سختی راه میرود. جمره باز هم با نگرانی پیشنهاد دکتر رفتن را میدهد اما جرن میگوید که فقط به استراحت نیاز دارد. جنک از ندیم میخواهد که کمی پیاده روی و صحبت کنند. او درمورد شرکت میگوید که کار کردن بچه بازی نیست و نیاز به داشتن تخصص و مدرک دارد. ندیم میگوید توکه مدرک دانشگاهی داری تا الان کار و شرکت برات مهم نبود حالا که من خواستم کار کنم برات مهم شده. اگه اون اتفاق برام نمیفتاد باهم برابر بودیم و منم مدرک داشتم. وقتی جرن وارد خانه میشود از نورتن سراغ شنیز را میگیرد. نورتن با دیدن رنگ و روی پریده جرن میترسد و نگران میشود. جرن به اتاقش میرود و لباس های خونی را عوض میکند. او لباس های نو میپوشد و قصد دارد که خون ریزی را از همه پنهان کند.

نریمان با نگرانی سراغ جرن می اید و در اتاق را قفل میکند. جرن روی زمین نشسته و برای بچه گریه میکند. او دوربینی که فیلم جنک و جمره در ان است را گرفته و میخواهد ان را فاش کند تا در اخر به جنک برسد. نریمان با دیدن خون میترسد و میگوید باید به دکتر بروند. جرن میگوید نمیخواهد بچه اش را از او بگیرند . اگر بچه اش را از دست بدهد دیگر همه چیز را از دست میدهد. او میخواهد مادر بچه جنک باشد و رفتن بچه اش را پنهان کند. نریمان هم گریه اش میگیرد و میگوید که اینطوری جرن خواهد مرد. نورتن تلفنی به شنیز خبر نیدهد که بچه ها برگشته اند و حال جرن خوب نیست. شنیز و سحر که در کافیشاپ هستند سریع به خانه برمیگردند. جمره و جیوان درمیزنند اما جرن به مادربزرگش میگوید که در را باز نکند. او بلند میشود تا ارایش کند و به همه نشان دهد که خوب است. او با دستانی لرزان لوازم ارایشی را به صورتش میمالد. سحر و شنیز و بالاخره جنک و ندیم هم به خانه می ایند. نریمان دیگر طاقت ندارد و در اتاق را باز میکند تا جرن را به دکتر ببرند. با باز شدن در همگی وارد اتاق میشوند و با تعجب به جرن نگاه میکنند. جرن میگوید که حالش خوب است و قش میکند. همه با نگرانی در بیمازستان منتظر تمام شدن عمل جرن هستند. شنیز برای هوا خوری بیرون میرود و جنک دنبالش می اید.

جنک از مادرش میپرسد که ایا در این اتفاق دستی داشته یانه؟ زیرا شنیز در تماس تلفنی گفته بود که همه چیز تغییر خواهد کرد. او پس از کمی سکوت اعتراف میکند که کار او بوده سپس توضیح میدهد که برای خلاص شدن از دست جرن چاره دیگری نداشته. چون اگر ان بچه به دنیا می امد تا ابد خلاص نمیشدند. جنک برای چنین مادری تاسف میخورد. ندیم حرفهای ان دو را میشنود و چیزی نمیگوید. کمی بعد دکتر از اتاق عمل بیرون می اید و میگوید قبل از این که اینجا بیاین بچه مرده بود.
مادر هم دچار مسمومیت شده و باید چند روزی بستری بشه. سحر و اگاه و نریمان بخاطر از دست دادن بچه اشک میریزند. سحر جمره و جیوان را بغل کرده و اگاه ندیم را. جنک بخاطر مردن بچه با نفرت به مادرش نگاه میکند. ندیم درحال بیرون رفتن است که شنیز به او تسلیت میگوید. ندیم ارام پاسخ میدهد در اصل به شما تسلیت میگم. سپس به جنک میگوید بهت تسلیت میگم یکم پیش پسرت رو از دست دادی. شنیز و جنک که هردو باور کرده بودند بچه مال ندیم است حالا شکه شده اند و حقیقت را میدانند.

 

/ قسمت ۸۸ سریال ترکی استانبول ظالم را مشاهده کردید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا