سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۹ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۹

داستان کامل قسمت ۸۹ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۹ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۸۹ سریال ترکی لروکس

صبح وقتی دمیر از خواب بیدار میشه میبینه که نخی به دستش بسته شده و وقتی تا امتداد اون میره به دست لروکس میرسه که سر دیگه نخ به دست او بسته شده و او در تخت خود خوابیده. لروکس بیدار میشه و از این که با این حرکتش دمیر رو سورپرایز کرده خوشحاله. او میگه که قصد داشته تا با این وسیله بینشون فاصله ای نباشه و به هم متصل باشند. دمیر میخواد بحث رو به نزدیک شدن به همدیگه و خوابیدن کنار هم بکشونه اما لروکس به عمد سریع به سمت حموم میره و نمیذاره که دمیر صحبتش تموم بشه. دمیر از این رفتار های لروکس خنده اش میگیره. در کافه فیروزه خانوم نگران وضعیت اوستا محرم و ازدواج لیلا خانومه. چون شرکت تعطیل شده و نگران منبع درامدن اوست. لیلا خانوم از او میخواهد که به این چیزها فکر نکند و اونها مشکل مالی ندارند. کمی بعد اوستا محرم به کافه امده و چند بروشور برای انتخاب تور ماه عسل برای لیلا خانوم اورده. لیلا خانوم میگه که در حال حاضر از رفتن به ماه عسل منصرف شده و حتی بخاطر مشکلات شرکت و شرایط پیش اومده دیگه جشن عروسی هم نمیخواد. اوستا محرم هم قبول میکنه که فقط یک مراسم کوچک و ساده بگیرند.در خونه دمیر به لروکس میگه که ایلول و بوراک برای صحبت درمورد شرکت به اونجا خواهند اومد.

لروکس اوقاتش کمی تلخ میشه اما دمیر میگه که این اخرین صحبت ها در مورد شرکته و سریع تموم میشه. او از لروکس نیز میخواهد که در جلسه حضور داشته باشه. وقتی بوراک و ایلول به خونه اونها می آیند مابین صحبت کردن لروکس متوجه میشه که علت عصبانیت اقا ایلدیریم عکس هایی بوده که بوراک از اونها به عنوان تهدید گرفته بوده. بشدت ناراحت و عصبی میشه و برای بوراک اظهار تاسف میکنه و از سر میز بلند میشه. مروه به کافه میاد و به ایدا و ایبو میگه که برگه های طلاق به دستش رسیده و نمیدونه باید چکار کنه و چه مراحلی رو طی کنه. او از این که باید درگیر دادگاه بشه ناراحته اما سعی میکنه خودش رو قوی نشون بده و با این قضیه کنار بیاد. دمیر و ایلول و بوراک تصمیم به بستن شرکت گرفته اند. از بچه ها میخواهند که همگی به شرکت بیایند و جلسه ای برگزار کنند و ماجرا رو به اونها بگن همگی از شنیدن این قضیه ناراحت میشن سپس وسایلشون رو از شرکت جمع میکنند و اوستا محرم همگی را به عروسیشون دعوت میکنه.

بچه ها همگی با ناراحتی از هم خداحافظی میکنند و در شرکت برای همیشه بسته میشه. لروکس و دمیر به کافه لب دربا میرن. دمیر میگه که بسته شدن شرکت همزمان با شروع رابطه اونها بوده و از این که در عوض نبود شرکت اونها همدیگه رو بدست اوردند خوشحاله. لروکس به دمیر پیشنهاد میده که عروسی اوستا محرم و لیلا خانوم رو در حیاط خونه خودشون بگیرند و دمیر هم قبول میکنه.


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا