سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۲ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۲

داستان کامل قسمت ۹۲ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب را در این مطلب پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان که در نقش آگاه کاراچای که مردی ثروتمند است و دارای عمارتی بزرگ است بازی می کند و مینه توگای هم در نقش شینیز کاراچای همسر او ایفای نقش می کند. مسئله ای که باعث آزار اگاه کاراچای می شود خلاصی از دست برادرزاده اش به نام ندیم است و برای او به دنبال یک همسر مناسب است.

قسمت ۹۲ سریال ترکی استانبول ظالم

جنک و ندیم در شرکت باهم دعوایشان شده و یقه همدیگر را گرفته اند. اگاه وارد اتاق میشود و انهارا جدا میکند. او با عصبانیت فریاد میزند تا وقتی زنده است دیگر نباید چنین صحنه ای ببیند. اگاه از پسرش انتظار نداشت که بخاطر مال و اموال و شرکت با کسی دعوا کند. همچنین از ندیم هم انتظار چنین رفتاری نداشت.چون از بچه هایش بیشتر به او اهمیت دهده است. اما حالا ندیم تمام حق و حقوقش را میخواهد از جمله شرکت و حق امضا. جنک که از دست ندیم کفری است از اتاق بیرون میرود و به منشی میگوید برایش اتاق کار اماده کند. منشی خبر چین شنیز است و همه چیز را به او میگوید. شنیز از این که پسرش کارش را در شرکت شروع میکند خوشحال است. اگاه به ندیم میگوید حالا که تو حقتو میخوای اول باید از زنت طلاق بگیری،اگه جدا بشی هرچی که سهمته بهت میرسه. نورتن به خانه سریداری میرود تا اتاق نریمان را بگردد. این دستور ندیم است که نورتن دنبال ان دوربین کوچک بگردد. نریمان در خانه نیست و نورتن به بهانه گمشدن گوشواره اش اتاق را میگردد.

او همه جارا بهم ریخته اما نتوانسته چیزی پیدا کند. سحر به کمک او می اید تا تمیز کاری کنند. وقتی تشک تخت بالا میرود نورتن دوربین را میبیند و سربع ان را برمیدارد. جرن بعد از خرید لباس زیر های مختلف با داملا و جمره به رستوران میرود. جرن از این که میخواهد به ازدواجش هیجان بیاورد صحبت میکند و به خواهزش جمره هم این پیشنهاد را میدهد. جمره از این حرفها خوشش نمی اید و عصبی میشود. جرن برای تمدید ارایشش به سرویس میرود و داملا پشت سرش. داملا به جرن میگوید میخوام باهات رک صحبت کنم . میدونم با داداشم چه غلطایی کردین و فقط به خاطر اونه که سکوت کردم. جنک رو به خواهرت باختی ولی بعد مخ ندیم رو زدی. میخوام بگم اسمون به زمین بیاد هم داداشمو به تو نمیدن. جرن جوابی برای حرفهای داملا ندارد اما به فکر انتقام این حرفها هست. ان شب جیوان در کافه همیشگی کنار دریا منتظر داملاست. او تصمیم دارد که عشقش به داملا را اعتراف کند و دلهره دارد. داملا سر میرسد و جیوان سلام و احوالپرسی میکند. اگاه شرطی که برای ندیم گذاشته را برای شنیز توضیح میدهد. شنیز مخالف این کار است و میگوید که اگاه برای ان شرکت زحمت بسیاری کشیده و حالا نباید ان را دو دستی تقدیم ندیم کنند. در عمارت جرن به فکر استفاده از خرید هایش است و قبل از همه چیز تصمیم میگیرد دوش بگیرد.

نریمان در اتاقش نمیتواند دوربین را پیدا کند. او به وسیله سحر باخبر میشود که نورتن به اتاق امده بوده. نریمان باعجله به سمت عمارت میدود که با شنیز روبرو میشود. ندیم پنهانی دوربین را هز نورتن میگیرد. در راهرو نریم و جمرعه در رفت و امد هستند. که یکهو پای جمره لیز میخورد و ندیم اورا میگیرد. جمره و ندیم به چشمهای هم خیره میشوند و لبخند میزنند و جنک انهارا میبیند. جنک دست جمره را میگیرد و به اتاق میبرد. او میگوید تو قول دا ه بودی تا وقتی با منی دیگه اشتلاه نمیکنی. جنک حرفهای سنگینی میزند تا جمره از کارهایش خجالت زده شود. اما جمره به خود می اید و میگوید مجبور نیست این شرایط را تحمل کند. او تصمیم میگیرد رهافان عشقش به ندیم را اعتراف کند و خلاص شود. جنک میخواهد مانع شود اما نمیتواند. ندیم در اتاقش نحوه استفاده از دوربین را در گوگل سرچ میکند. او فیلم ضبط شده را میبیند و بالاخره متوجه میشود که ازدواج جمره با جنک سوری است. او با هیجان به سمت اتاق جمره میدود و با او روبرو میشود.

/ قسمت ۹۲ سریال ترکی استانبول ظالم را مطالعه کردید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا