سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۴

داستان کامل قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم

ندیم و جنک به شرکت میروند. اگاه یاد اوری میکند که آن دو جایگاه یکسانی در شرکت دارند.همچنیم نباید دشمنی و رقابت داشته باشند. شنیز نقشه ای دارد تا مانع طلاق جرن و ندیم شود. او جرن را به شرکت میفرستد تا فرم طلاق را جلوی ندیم امضا کند. جنره هم برای صحبت با جنک تصمیم میگیرد به شرکت برود. این گونه دو خواهر به دیدن شوهرانشان میروند. جنک اموزش هایی درمورد کار کردن به ندیم میدهد. ندیم میگوید که به زودی حقش را میگیرد و صاحب شرکت خواهد شد. چون در عوض کرفتن حقش با اگاه معامله ای کرده. جنک که در این مورد کنجکاو شده سراغ پدرش میرود و متوجه میشود که ندیم باید از جرن طلاق بگیرد تا اگاه شرکت را به او بدهد. جنک عصبانیست و نمیتواند این موضوع را تحمل کند. او به پدرش میگوید که بااین کار ندیم هم از دست جرن خلاص میشود هم صاحب یک شرکت بزرگ میشود. او شرکت را حق ندیم نمیداند چون سواد این کار را ندارد و پدرش طی سالها طلاش شرکت را به موفقیت رسانده. جنک دوباره سراغ ندیم میرود تا عصبانیتش را خالی کند. انها دوباره دست به یقه میشوند که ناگهان جمره و جرن سر میرسند. انها از این رفتار ندیم و جنک جا خورده اند.

جرن یقه ندیم را درست میکند و روی صندلی پشت میز مینشیند. ندیم میخواهد با همسرش تنها صحبت کند از این رو جنک و جمره بیرون میروند. جرن فرم درخواست طلاق را بیرون می اورد و به راحتی امضایش میکند. ندیم از این که جرن بدون داد و فریاد فرم را امضا کرده متعجب است. شنیز در خانه با سحر درمورد جرن صحبت میکند. او به دروغ میگوید که جرن بخاطر پول ندیم را بازی میدهد. از انجا که اگاه شرطی برای ندیم گذاشته جرن میخواهد که به ظاهر طلاق بگیرد تا ندیم صاحب مال و اموال شود و دوباره ازدواج کنند. شنیز تظاهر میکند که نمیخواهد میانه ندیم و عمویش را بهم بزند برای همین سکوت کرده است. سحر با شنیدن این حرفها راجع به وخترش ناراحت میشود و وجدانش اجازه چنین کاری را نمیدهد. برای همین جلوی شنیز به اگاه زنگ میزند و میگوید که ندیم و جرن قرار است فرمالیته طلاق بگیرند و اگاه را گول بزنند. در ان طرف جرن ندیم را علیه عمویش پر میکند. او میگوید که اگاه هیچ وقت شرکت را به دست ندیم نخواهد داد چون ولیعهد او پسرش جنک است. اگاه پس از شنیدن حرفهای سحر ارام و قرار ندارد و تصمیم میگیرد با ندیم صحبت کند. او جرن را در راهرو میبیند. جرن با کنایه و پوزخند از انجا میرود.

اگاه وارد اتاق ندیم میشود. ندیم فرم طلاق را به عمویش میدهد و میگوید که به قولش عمل کرده. اگاه که در دل شک و شبه هایی دارد نمیتواند به ان فرم طلاق اعتماد کند ولی چیزی به روی ندیم نمی اورد. جرن به اتاق جنک میرود و پشت در فالگوش می ایستد. جمره درمورد طلاق با جنک حرف میزند. او میگوید که دیگر نمیتواند نقش بازی کردن و این ازدواج دروغین را تحمل کند. ناگهان در باز میشود و جرن داخل می افتد. او تظاهر میکند که امده تا با خواهرش به خانه برگردد. داملا و جیوان در کافی شاپی در نزدیکی شرکت قرار گذاشته اند. کمی بعد جیوان بخاطر نگاه های مردان کافه غیرتی میشود و تصمیم میگیرد که از انجا برود. شنیز در راه شرکت است که دخترش را میبیند. در حالی که جیوان برای حساب کردن میز رفته شنیز سراغ دخترش می اید. داملا دستو پایش را گم میکند و میگوید که اتفاقی همدیگر را در خیابان دیده اند. شنیز بلند بلند جوری که جیوان بشنود میگوید که با این طور ادم ها نباید نشست و برخواست کرد چون قضیه را جدی میگیرند. داملا به جیوان نگاه میکند و از انجا میرود.

/ قسمت ۹۴ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا