سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای می باشد که بازیگران اصلی آن؛ شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب می باشند.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

بیلدیز در خانه بخاطر نبود زهرا ، سعی میکند با لیلا صحبت کند تا حوصله اش سر نرود. لیلا از او در مورد رابطه دوندار و زینبه می پرسند ، و بیلدیز با غرور میگوید که رابطه آنها جدی است و دوندار زینبه را دوست دارد. بیلدیز همچنین لیلا را به خاطر علنی کردن امیر پیش هالیت و زرین سرزنش میکند.
در خانه کمال، اندر با زهرا تماس میگیرد و قصد دارد با او قرار بگذارد. زهرا ابتدا بخاطر هشدار کمال دو دل است، اما وقتی عکس العملی از کمال نمی بیند با اندر قرار میگذارد، کمال دوباره به زهرا بابت نوع رابطه اش با اندر هشدار میدهد و از او میخواهد که در مورد رابطه خودشان با اندر حرف نزند و به او اجازه دخالت ندهد.

در خانه، بیلدیز با زینب دوباره تماس میگیرد، اما متوجه می شود که زینب او را بلاک کرده است. او خیلی ناراحت شده و به اتاقش می رود تا گریه کند.
در شرکت، امیر با ذوق به جان میگوید که قرار است با گولکن، همکارشان که به او روی خوش نشان داده قهوه بخورد. جاند که این ماجرا را هضم نمیکند، سعی دارد امیر را از رابطه با گولکن منصرف کند ، اما امیر گوش نمی دهد. امیر و گولکن به کافه می روند. کمی بعد دوست گولکن به کافه آمده و آن دو با نقشه ای، در جیب امیر پاکتی پول میگذارند. بعد از اینکه به شرکت برمیگردند، دوست گولکن با عصبانیت به بخش امیر آمده و با داد و بیداد به او تهمت دزدی میزند.

امیر متوجه وجود پول در جیبش شده و نمی تواند بی گناهی اش را ثابت کند . علیهان و زینب از این ماجرا ناراحت شده، اما علیهان مجبور است امیر را اخراج کند. امیر و جائر به خانه می روند. آنها به دنبال چاره ای برای ثابت کردن حقیقت هستند. بیلدیز دم خانه آنها می آید و از جانر و امیر درخواست کمک دارد تا او را با زینب آشتی دهند، جائر از اینکه بیندیز مغرور به کمک او محتاج شده خوشحال می شود، بیلدیز وقتی ماجرای امیر را میفهمد، به آنها پیشنهاد می دهد که با دادن پول به گولکن، حقیقت علت این تهمت را بفهمند. او در ازای آشتی کردن با زینبه توسط امیر و جاتر این پول را به آنها میدهد. آن دو با گولکن قرار میگذارند و بعد از دادن پیشنهاد پول زیاد، گولکن اعتراف میکند که این نقشه زنی به اسم اندر تاشدمیر بوده که امیر را دزد جلوه دهد. جاتر که یادش می آید اندر زیاد از امیر خوشش نمی آید و او را در سطح خودشان نمیداند، عصبانی و شوکه می شود.

اندر سر قرار با زهرا می رود و تمام سعی اش را میکند تا با دخالت غیر مستقیم در زندگی آنها، او را با کمال درگیر کند.هالیت دوباره با نورا خانم به کافه رفته، و نورا خانم بسته ای که برای او از تونجار به ارث مانده بود را به همراه نامه ای از او میدهد. او به هالیت که همچنان متعجب است میگوید:« شاید تونجار می خواسته بعد اینهمه سال ازت حلالیت بطلبه.» او به خانه می رود و نامه را باز میکند. طبق متن نامه، تونجار در مورد علاقه قبلی هالیت و فسون مادر علیهان صبحت میکند و از اینکه با وجود علاقه آنها، خودش با فسون وارد رابطه شده از او معذرت خواهی میکند. مشخص می
شود که هالیت قبل از پدر علیهان، فسون را می خواسته است اما او زودتر اقدام کرده بود. تونجار در جعبه، ساعتی را که او و هالیت هر دو با اولین حقوق از کار مشترکشان با یکدیگر خریده بودند را برای او به یادگار میگذارد.

شب وقتی علیهان به خانه می رود، متوجه بسته پستی می شود. داخل بسته
دو جعبه ساعت است که وقتی آنها را باز میکند، هر دو یک مارک و یک مدل و با یک تاریخ هک شده هستند. او مدل ساعت را می شناسد و یاد خیانت هالیت می افتد. جانر با عصبانیت با اندر تماس گرفته و بخاطر کاری که با امیر کرد با او دعوا میکند. اندر چنین مسأله ای را انکار میکند. اما جانر گوشی را روی او قطع میکند.

اندر دم خانه جار می رود اما هرچه خواهش میکند جانر به حرف او گوش
نمی دهد و از او میخواهد که از زندگی اش بیرون برود، زیرا او را به عنوان
خواهرش قبول ندارد. کمی بعد، پیلدیز با ذوق ناشی از انتقام مقابل اندر ظاهر می شود. و مشخص می شود که تمامی این مسأله نقشه او بوده تا اندر را خراب کند و انتقام خراب شدن رابطه خودش و زینب را از او بگیرد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا