سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

سریال ترکی استانبول ظالم

خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی استانبول ظالم

آگاه کنار پسرش می نشیند تا با او صحبت کند. از کاری که کرده پشیمان است و از سختی های پدر بودن می گوید. او اعتقاد دارد که پدر بودن حتی از مادر بودن هم سخت تر است، یک زن از همان ابتدای حاملگی مادر بودن را تجربه می کند. اما یک مرد زمانی که نوزاد را در آغوش میگیرد پدر میشود. و این کافی نیست زیرا پدری کردن را باید در طول مسیر آموخت. پس از اینکه آگاه و جنگ آشتی می کنند، شنیز به جنک می گوید که برای مشکل مست کردنش باید به کلینیک ترک الکل برود. آگاه نیز با این فکر موافق است. حیوان به همراه بقیه راننده ها دورهم جمع شده اند. آنها از اتفاقاتی که اخیرا افتاده است صحبت میکنند. یکی از راننده ها میگوید حالا که شنیز خانم خانه را ترک کرده است به همین راحتی باز نمی گردد. حتما آگاه او را با انگشتر تک نگین و مسافرت های لاکچری راضی می کند. ناگهان داملا از پشت سر می آید و می گوید که کمتر راجب مادرش غیبت کنند.

مردها خودشان را جمع می کنند وجیوان سوار ماشین می شود. داملا لوکیشن را به حیوان می دهد و آنها به سمت مرکز زیبایی می روند. حیوان به داملا تیکه می اندازد و با تمسخر می گوید: چه عجب گوشی دستت نیست. نمیخوای پست و استوری بزاری، شبکه های اجتماعی منتظرت هستن اما کمی بعد جیوان متوجه می شود که داماد بخاطرمادر پدرش ناراحت است و نباید سر به سرش بگذارد. او معذرت خواهی می کند و می گوید که این دعواها در همه ی خانواده ها پیش می آید، داملا سکوت اش را می شکند و میگوید :{ ما اصلا هم یک خانواده نیستیم. کاراچای ها فقط نمایش یک خانواده خوشبخت رو بازی میکنن. پشت این همه زرق و برق فقط کاراچای های تنها و بدبخت هستن}  نریمان و جرن در آشپزخانه صحبت می کنند. حالا که جنگ و شنیز از آنجا رفته اند، نریمان به این فکر است که حامله بودن جرن را شخصا به آگاه اطلاع دهد.

صدای ماشین از حیاط می آید. آگاه و شنیز به خانه برگشته اند. جرن و نریمان از پنجره آنها را می بینند و خوشحال می شوند. شنیز پیش ندیم می رود و تظاهر به مهربانی می کند. او از اینکه ندیم در حال خودش نبوده و متوجه تفنگ نشده خدا را شکر میکند. آگاه دستور می دهد که دوربین مدار بسته را از اتاق ندیم بردارند. جمره با قیافه متعجب دلیل اش را می پرسد. آگاه می گوید که این دوربین بخاطر پرستار هایی بود که سواستفاده می کرده اند. و حالا به جمره که پرستار ندیم است، اعتماد کامل دارند و نیازی به دوربین نیست. شنیز مسئله ی دیگری را به آگاه یادآوری می کند تا بگوید. آگاه می گوید : از این پس مسئولیت ندیم مانند گذشته با شنیز خانم است. یعنی شما طول درمان رو با ایشون سپری میکنین جمره به ناچار چیزی نمی گوید اما می داند این اتفاق بدی ست.

شنیز با برگشت اش کنترل تمام خانه را به دست گرفته است. او پنهانی در راهرو به دکتر زنگ می زند و میگوید که روند قبلی دارو های ندیم را پیش ببرند. دکتر گوش زد میکند که مصرف بیش از حد این داروها موجب توهم می شود اما شنیز سر حرف اش است. شنیز و جرن در اتاق با هم در مورد بچه حرف می زنند. شنیز می گوید که تا اثبات نشده بچه ی جرن از جنگ است، حرفش را باور نمی کند و به کسی چیزی نمی گوید، اما اگر ثابت شود که آن بچه ی جنگ است، تا آخر عمر از نوه اش حمایت خواهد کرد. جرن با شنیدن این حرف ها خوشحال می شود و قبول می کند که تست دی ان ای بدهد. نریمان جلوی آگاه را می گیرد و به او در مورد جرن و دل درد می گوید. نریمان از آگاه می ترسد و حرفش را ادامه نمی دهد و چیزی نمی گوید .

آگاه اهمیتی نمی دهد و می رود. سحر که از گوشه ای صحنه را دیده است، نریمان را می گیرد و دلیل این حرف های مسخره را می پرسد. نریمان به دروغ می گوید که جرن خسته شده و میخواسته برای جرن کمی مرخصی بگیرد. آن شب جنک روبروی کلینیک ترک الکل می رود که مادرش زنگ میزند. شنیز تاکید می کند که طبق نقشه عمل کند و حتما به کلینیک برود. جنک از سر لجبازی به خانه برمیگردد.. شنیز به همه گفته که قرار است به کلینیک زیبایی برود، از این رو جرن را برای همراهی می خواهد. سحر به نورتن می گوید که این وقت شب چه کلینیکی باز است و چرا دخترم را میبرد. نورتن میگوید که شنیز خانم کارهای زیبایی اش را در خفا انجام میدهد. نریمان در اتاق به جرن می گوید که نباید به شنیز اعتماد کرد. حتی دو تا چشم های شنیز به یکدیگر اعتماد ندارند. ممکن است به بهانه ی تست با آمپول بچه را سقط کند و بلایی بر سرت بیاورد. جرن نیز دو به شک می شود و می ترسد همچین اتفاقی بیوفتد. از
این رو با مادر بزرگش می رود…


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های  سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا