سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی کلاغ سیاه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی کلاغ سیاه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال ترکی کلاغ سیاه

کوزگون برای یافتن کارت عبور، پنهانی به اتاق دیلا می رود و وسایلش را میگردد. دیلا برای اینکه لباس هایش را عوض کند و بیرون برود به اتاق می آید. کوزگون مخفی میشود و بعد از اینکه دید به حمام میرود، اتاق را ترک می کند. دیا حاضر شده و به کافه ای با موسیقی زنده میرود. کوزگون او را تعقیب کرده و از دخترهای دم در خواهش می کند. کوزگون با دخترها وارد کافه می شود و تظاهر می کند که اتفاقی دید را دیده است. دید به تنهایی پشت میز نشسته و با کسی قرار ندارد. وقتی کوزگون علت را جویا می شود، دیلا می گوید که هر از گاهی برای گوش دادن به صدای خواننده می آید.

دیلا در مورد اینکه کوزگون همراه دخترها آمده، تیکه می اندازد. کوزگون میگوید : زیاد مهم نیستن من تازه باهاشون آشنا شدم. توام همش میخوای منو بیرون کنی.کوزگون، که ای برای شیر یا خط می اندازد، کوزگون می گوید که تقدیر تصمیم گرفته امشب را کنار دیلا بماند. او به کیف دید نگاه می کند و تنها به فکر برداشتن آن کارت است. او دست روی احساسات دیلا میگذارد و از او خواهش می کند که به صحنه برود و آهنگی به یادگار بخواند. دید ابتدا بخاطر صدایش قبول نمی کند اما با حرف های کوزگون راضی می شود که به صحنه برود. پس از رفتن دیلا و شروع خوانندگی اش، کوزگون در نوشیدنی دیا دارو میریزد.

دیلا تا نصفه های اهنگ میخواند اما خنده اش می گیرد و ادامه را به خواننده اصلی واگذار می کند. خواننده دست دید را می گیرد و به کوزگون تحویل می دهد، دید بغض می کند و کمی بعد دستهایش را از دست کوزگون بیرون آورده و نوشیدنی اش را سر می کشد. پس از بیرون آمدن از کافه، دیلا احساس سرگیجه و ضعف می کند. کوزگون دیلا را سوار ماشین میکند. دیلا کمی بعد به خواب عمیقی میرود. کوزگون از کیف، کارت ورود را پیدا می کند و به سوی شرکت می رود. او پنهانی وارد شرکت و اتاق رأفت می شود. پس از جستجوی پرونده های رافت کارش تمام می شود و به ماشین برمی گردد. او کارت را سرجایش در کیف دید میگذارد. دیلا پس از مدتی با سردرد به هوش می آید و کوزگون او را به خانه می رساند صبح روز بعد، شرمین و بورا با یکدیگر ملاقات میکنند. شرمین میخواهد از نقشه بورا باخبر شود زیرا اعلام کرده که طرف اوست. همچنین می گوید که نمی تواند رأفت را بکشد زیرا پدر دخترش (ناز) است. نمی تواند اینکار را در حق ناز انجام دهد.

در ادامه به بورا می گوید که اگر رأفت را بکشد، دید از بورا متنفر خواهد شد. بورا داستان زندگی کوزگون را تعریف می کند و می گوید که قصد کشتن ندارد. او نقشه ای در سر دارد تا خانواده کوزگون را از هم بپاشد. مریم به دیدن کوزگون می رود و میگوید : پسرم میدونم که تو منو نجات دادی مریم با دیدن رفتار سرد کوزگون ادامه می دهد :بیست سال پیش وقتی داشتن میبردنت پرسیدی چرا؟ صدای تو بیست ساله که توی گوش های منه.
راستش رو بخوای دلیلش رو خودمم نمیدونم. من توی اون لحظه به این فکر کردم که تو از همه بزرگتر و قوی تری. گفتم تورو ببرن تا وقتی که دنبالت بیام دووم بیاری. من کاسته رو پیدا کردم و به رأفت دادم. اومده بودم دنبالت اما رأفت گفت که تو فرار کردی. همه جارو گشتیم اما نتونستیم پیدات کنیم. مریم به پاهای پسرش می افتد و خواهش میکند تا حرف هایش را باور کند. کوزگون او را بلند میکند و میگوید که همسر یوسف جبچی به پای هیچکس نمی افتد..

مریم در ادامه خطاب به کوزگون می گوید که اگر پسر یوسف است باید راه پدرش را ادامه دهد. یوسف هیچوقت برای نامرد کار نمی کرد و دستش را به خون آلوده نمی کرد. او از کوزگون خواهش می کند که آنجا را ترک کند و با آن آدم ها همکاری نکند. کوزگون در حالی که بغض کرده، احساساتش را مخفی می کند و می رود. او مصمم است که کار رأفت را تمام کند. دیا فرم واگذاری سهام اش به کوزگون را امضا می کند، او سراغ کوزگون رفته و فرم را به او میدهد تا امضا کند. طبق پیشنهادی که داده است، کوزگون با گرفتن تمام اموال دیلا باید آنجا را ترک کند. اما کوزگون کاغذ را پاره می کند و می گوید: من اگه چیزی بدست بیارم، ثمره ی تلاش خودمه, صدقه و چک و سفته نمیخوام علی به کارتال در حمل و نقل اجناس قاچاق شغل می دهد.

او حقوق کارتال را پیش پیش می دهد و اخطار می دهد که اینکار خطرناک است و نباید گیر بیفتد. علی به اتاق پدرش می رود و خبر استخدام کردن کارتال را می دهد. اینگونه اگر کوزگون به آنها خیانت کند، برادر خودش صدمه می بیند. رأفت راضی است و این قضیه را به کسی نمی گوید. قمری نام درویش جوهری را به همکارش می دهد و می خواهد اطلاعات اش را به دست بیاورد. همکار او که هاکان نام دارد قول می دهد کمک کند.

 

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا