سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

سریال ترکی استانبول ظالم

خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی استانبول ظالم

شنیز در ماشین منتظر جرن است که جرن با مادر بزرگش می آیند. نریمان به شنیز می گوید: فکر نکن این دختر بی صاحبه. منم باهاتون میام آنها به یک کلینیک خصوصی می روند که شنیز از قبل با آن هماهنگ کرده است. دکتر جرن را سونوگرافی می کند و وجود بچه را تایید می کند. کمی بعد دکتر با یک آمپول برای تست دی ان ای وارد می شود، نریمان با دیدن آمپول داد و بیداد راه می اندازد و فکر میکند که برای جرن تله گذاشته اند. او سریعا به پلیس زنگ میزند و گزارش تخلف میدهد.
جنک به اتاق ندیم ، پیش جمره می رود. جمره ندیم را در تختش می خواباند و به چشم های جنگ نگاه نمی کند. جنگ متوجه فرار کردن جمره از حرف زدن، می شود. حالا که جمره حقیقت را دانسته و پنهانش کرده، عذاب وجدان دارد. جنک می گوید که هر چقدر چشمانش را ببندد یا فرار کند، این حقیقت تغییری نمی کند. و ندیم همیشه همانگونه آنجا افتاده است آگاه به اتاق داما رفته است تا دخترش را راضی به آشتی کردن بکند.

او می گوید که مادرت را میخواستی رفتم و مادرت را آوردم دیگر چه میخواهی. داملا همچنان راضی نیست و رفتار پدرش را قضاوت می کند.. آگاه نمی تواند از پس دخترش بر بیاید و خسته می شود. وقتی بیرون می آید، صدای جنگ و جمره را از پایین می شنود. جنگ به جمره می گوید : تاریکی ای که توی وجود من بود، حالا توی وجود تو هست. دیگه نمیتونی ازش فرار کنی جمره بیرون می رود و آگاه نزد پسرش می آید. جنگ با دیدن پدرش می گوید که به کلینیک ترک الکل نرفته و به خانه برگشته است. او قول می دهد که پارتی های شبانه، الکل و دختر بازی را رها کند. آگاه از این قضیه راضی است. پلیس ها به کلینیک می آیند و شنیز در اتاقی پنهان شده است. نریمان و جرن به پلیس ها میگویند که برای معاینه آمده بودند اما با دیدن آمپول ترسیده اند و دستپاچه شده اند. پلیس تذکر میدهد که بار دیگر برای مسئله های پیش پا افتاده، تماس نگیرند بعد از رفتن پلیس، شنیز بیرون می آید و می خواهد که به کارشان ادامه دهند.

دکتر از بچه نمونه می گیرد و شنیز نمونه ی جنگ را از کیف اش بیرون می آورد. جرن آن را قبول ندارد و خودش نمونه ی پدر را به دکتر میدهد. دکتر به آنها می گوید که جواب تست، یک هفته بعد می آید. صبح روز بعد، شنیز پنهانی به کلینیک می رود. او به دکتر رشوه داده است تا جواب را خیلی زودتر تحویل بدهد. شنیز آرزو می کند که نتیجه تست، منفی باشد اما جواب مثبت است. او تصمیم می گیرد که به سراغ نقشه ی دوم برود.
سحر به اتاق دخترش (جرن) میرود تا با او صحبت کند. او را نصیحت می کند و از حرص و طمع جرن خبر دارد. سحر می داند که جرن بخاطر جوانی و زیباییش به خود مینازد و فکر می کند هرچه بخواهد، بدست می آورد. اما چرخش روزگار این چنین نیست و جرن ممکن است دل شکسته شود. شنیز به شرکت می رود و به منشی رشوه می دهد تا در برنامه ی آگاه، سفرکاری ای ترتیب بدهد.

سپس به اتاق آگاه می رود و خود را به ناراحتی می زند. او می گوید که جنگ به حرفش گوش نکرده و برای ترک الکل اقدام نکرده است. او پیشنهاد می دهد که آگاه، پسرشان جنک را به سفر کاری ببرد تا جنک برای کار کردن جدی شود. شنیز همیشه به شکل موزیانه ای بر روی آگاه تاثیر می گذارد و آگاه حرف هایش را قبول می کند. جنک در خانه از خواهرش (داملا) پول قرض
می گیرد و به سراغ جمره می رود تا صحبت کند. جمره می گوید که باید جای دیگری دور از بقیه صحبت کنند. آن شب جنک به پدرش می گوید که برای دیدن دوستش به بیرون می رود.

آگاه به او شک می کند و به شخصی می گوید که او را دنبال کند. جنگ در واقع به | هتلی می رود و به جمره زنگ می زند. جمره می گوید که نمی تواند این وقت شب بیرون بیاید. جنک او را مسخره می کند زیرا مانند بچه های زیر ۱۸ سال نمی تواند رفت و آمد کند. سحر از پشت در متوجه میشود که جمره با کسی قرار ملاقات میگذارد اما به روی خودش نمی آورد. جمره به مادرش می گوید که باید برای ندیم دارو بخرد و بیرون می رود. سحر برای اینکه بفهمد جمره با چه کسی قرار دارد، او را تعقیب می کند

شنیز به دروغ به جرن می گوید که در نمونه گیری مشکلی پیش آمده است. برای همین باید دوباره پیش دکتر بروند. در ادامه میگوید که نباید نریمان را با خود بیاورد. جرن به شنیز اعتماد می کند و به تنهایی با او میرود. شنیز، جرن را به هتل می برد و میگوید که نمی خواهد در کلینیک جلب توجه کنند برای همین ئبه هتل آمده اند. در اتاق دکتر به بهانه ی نمونه گیری، آمپولی تزریق می کند. جرن در حالی که بیهوش می شود، حرف های شنیز را می شنود : تو فکر کردی کاراچای شدن به همین سادگیه؟


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا