سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال ترکی کلاغ سیاه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال ترکی کلاغ سیاه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال ترکی کلاغ سیاه

در یک بنگاه، کوزگون به دیدن شخصی بنام جهان می رود. کوزگون از درویش خواسته بود تا شخصی مورد اعتماد معرفی کند. دوریش نیز، جهان را معرفی کرده است. آن دو با یکدیگر آشنا می شوند. جهان می گوید «من زندگیمو مدیون درویش هستم. اون منو از کوچه خیابون جمع کرد و زیر بال و پرش گرفت. هرچی ازم بخواد انجام میدم» کوزگون می خواهد با جهان در مورد حمل و نقل بذر کار کند. دیلا به دفترش می رود و با گریه مدرک وکالت اش را به زمین پرت می کند. او به یاد شبی می افتد که با کوزگون بیرون بوده و خوابش برده. در همان شب بود که کوزگون با کارت دید وارد اتاق رأفت شده است. دیلا به کافه ای که باهم رفته بودند می رود و در دوربین مدار بسته می بیند که کوزگون در نوشیدنی اش دارو میریزد. دیلا با کوزگون تماس میگیرد و میخواهد سریعا او را ببیند. آنها بالای تپه قرار میگذارند. دیلا میگوید که از همه چیز خبر دارد. می گوید « زمانی که تو داشتی پشت سر خانواده من نقشه میکشیدی، من احمق فکر میکردم عاشقت شدم و میخواستم دیواری که دورت کشیدی رو بشکنم. وقتی على و
بابام در مورد تو هم هشدار میدادن من اونارو راضی کردم که تورو قبول کنن.

حق با اونا بود» کوزگون تمام کارهایی که کرده را قبول دارد و آنها را تکذیب نمی کند. او از کاری که کرده راضی است و میگوید « پدر من بی گناه بود و بخاطر بابای تو افتاد زندان. به بسته موادمخدر تو خونه ما پیدا شد و بابامو زندانی کردن. بابات بخاطر کاستی که کاراشو لو میداد به دوستش خیانت کرد. در ضمن اون بی گناه به زندان نیوفتاده و تا خرخره توی کثافت کاریه. فروش موادمخدر، اصلحه و جرم های دیگه. فقط اینا نیست. اون باعث شد بیکس و تنها بدون خانواده باشم. درسته من برای انتقام اومدم و برای این لحظه چند سال نقشه کشیدم. مشکلم باتو اینه که دختر رأفت بیلگینی وگرنه چیز دیگه ای نیست.

توام خانواده تو از دست بده تا مجازات بشی. بهتره بری و سر راهم قرار نگیری وگرنه بیشتر این ضربه میخوری» دیلا بدون اینکه چیزی بگوید از آنجا می رود. بورا به همراه تئو نامه ای که از طرف بهرام آدی وار گرفته، داخل آب می اندازد کمی بعد، نوشته هایی روی نامه ظاهر می شوند و تاریخ دو روز آینده مشخص می شود. بورا متوجه می شود که این تاریخ حمل و نقل قاچاق بذر است و بهرام می خواهد بورا به شراکت اش با کوزگون ادامه دهد. او مجبور است به این دستور عمل کند زیرا نمی داند که این آدم تا چه حد قدرتمند است. برای همین نقشه ای می کشد تا بهرام را پیدا کند
کوزگون به زندان برای دیدن رأفت می رود. رأفت با دیدن او عصبی میشود و کوزگون را به مرگ تهدید می کند. اما کوزگون می گوید « این تازه اولشه. باید تاوان همه کاراتو بدی. باور کن کاری می کنم که توی بدبختی دست و پا بزنی»

قمری سرکار مشغول نوشتن خبر است که شرمین می آید. بر خلاف انتظار، شرمین رفتار خوبی با قمری دارد. او حتی خبر دستگیری شوهرش را می خواند و مانع پخش شدن آن نمی شود. ظاهرا شرمین بخاطر اینکه رأفت برادرش را کشته، این کارها را می کند. او یک فلش روی میز قمری میگذارد و می رود دیا با بی حالی به خانه می رود، اینکه تمام خانواده می دانند که دید با اعتماد کردن به کونگون باعث این بلدا شده . على حرص می خورد و عصبی شده است. او خواهرش را متهم می کند و در آخر از او میخواهد خانه را ترک کند. زیرا با کارهای او خانواده از هم پاشیده شده است. دیلا با گریه بیرون میرود و با بورا روبرو می شود. بورا که عاشق دیدست نمیخواهد ناراحتی اش را ببیند. از این رو قول می دهد هرطور شده از رأفت محافظت کند. همچنین می گوید که قصد دارد اینکار را با پیدا کردن بهرام انجام دهد.

صبح روز بعد، دید چمدانش را بسته و سوار ماشین می شود. در ماشین یک نامه با مهر بهرام آدی وار گذاشته شده است. دید آن را میخواند « برای رفتن زوده، برات هدیه ای توی شوفاژ خونه گذاشتم برو ببین» دید باعجله به زیر زمین می رود. بسته ای که انگار یک بمب ساعتی است به همراه نامه در آنجا قرار دارد. دیلد نامه دوم را باز می کند « بهتره همتون خانوادگی از زندگی بیرون برید. با عشق» دید وحشت کرده و خشک اش زده است. بورا و کوزگون در شرکت نشسته اند. آنها قرار است در مورد کار بذر صحبت کنند. ناگهان دید با لباسی قرمز وارد شده و بر جای پدرش می نشیند. او می گوید « از این به بعد کارهای بابامو من اداره می کنم. من اینجا می مونم و از خانواده و فامیلی بیلگین محافظت می کنم» کوزگون نگاه سنگینی به دید می کند.

 

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا