سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۳۲ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۳۲ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

سریال ترکی استانبول ظالم

خلاصه داستان قسمت ۳۲ سریال ترکی استانبول ظالم

جنگ بی قرار است زیرا مادرش اشاره کرده که ازدواج جون و ندیم به او ربط دارد. او به اتاق مادرش میرود و می گوید که این ازدواج نمیتواند به من مربوط باشد. شنیز می فهمد که پسرش می ترسد که جمره از رابطه اش با جون باخبر شود. از این رو پسرش را تهدید می کند : « اگه میخوای جمره نفهمه چه غلطایی کردی، تو کارای من دخالت نکن» جرن آماده می شود تا با شنیز به خرید بروند. او به هیچکس محل نمی دهد و با قیافه ای از خود راضی با شنیز راه می رود. السحر با دیدن دخترش جلو می آید تا صحبت کنند. جمره می گوید : « الان تایم کاری شماست سحرخانم، بعدا حرف می زنیم» جوان با شنیدن اینکه جرن مادرش را مانند خدمتکارها صدا کرده ناراحت می شود.

جرن بازمی گردد و حرف های سنگین تری میرند. او به خانواده اش می گوید که ملافه های تختم را عوض کنید و لباس های چرکم را بشویید. جیوان با عصبانیت می گوید که معذرت خواهی کند و میخواهد به جرن حمله کند. شنیز علامت میدهد و نگهبانان جیوان را میگیرند. شنیزو جون با ماشین آنجا را ترک میکنند. در ویلا داملا از اینکه با سرایدارها فامیل شده اند، به جنگ غر میزند. سحر به اتاق جرن می رود تا تمیزش کند. او لباس عروس جرن را بغل می کند و گریه اش می گیرد. زیرا آرزو داشته که دخترش را با رسم و رسوم قدیمی راهی خانه بخت کند. جمره مادرش را از زمین بلند میکند و اجازه تمیز کردن اتاق جرن را نمیدهد. او خود ملافه های تخت ندیم و جرن را جمع می کند و به لباسشویی می اندازد. جنک برای حرف زدن نزد جمره میآید. جمره می گوید: « اگه میخوای کمکم کنی، دلیل ازدواج جون و ندیم رو از ماما نت بپرس.

من میدونم این نقشه مامانته و خواهر من وسیله ی رسیدن به نقشه اش شد جمره متوجه میشود که از وقتی گوشی اش شکسته، خاموش مانده و کسی نمیتواند با او تماس بگیرد. او یاد دوستش می افتد که قرار بود نتیجه آزمایش داروهای ندیم را بدهد. جمره از مادربزرگش (نریمان) گوشی قرض می گیرد. او پنهانی با دوستش صحبت میکند و قرار است وقتی نتیجه آماده شد به همان شماره خبر دهد. نریمان فالگوش ایستاده و متوجه کارهای پنهانی جمره می شود. شنیز وجرن از خرید باز میگردند. آنها نقشه کشیده اند که خانواده جین را از ویلا بیرون کنند، جرن که خوشحال است با پاکت های زیادی از لباس های مختلف به خانه می آید. او می گوید: «باهاشون بدرفتاری میکنم. اونارو از خونه بیرون میکنم اما خمپارن، کسی که با خانواده خودش اینکارو میکنه، به نظرت با تو چیکار میکنه؟ ترسیدی؟» شنی لبخندی  میزند و میگوید برای مقابله با من باید تجربه ی ۱۰ خانواده را داشته باشی. او ادامه می دهد: «أول باید از شر خواهرت خلاص بشیم. اون حال شوهرت رو خوب میکنه. دیدی که وقتی ندیم خوب شده بود به من و پسرم حمله کرد ببین با تو چیکار میکنه ، » جرن می گوید که در زیر بالش چاقو خواهد گذاشت و اگر ندیم بخواهد کاری کند او را می زند. شنیز می گوید که بجای اینکار سد راه جمره بشود، بعد از رفتن شئیر، جون به نورتن دستور میدهد که خریدهایش را بالا بیاورد. سحر آرام به دخترش می گوید که اینکار زشت است. چون با مادرش همانند خدمتکار رفتار میکند و به او دستور اینکار را میدهد. جمره وقتی مادرش را در حال کار کردن می بیند، از دست جرن کفری میشود. او به جون می گوید که با اینکارها نمی تواند کسی را خورد کند، چون که قیافه گرفته دستور میدهد که لباسهایش را آویزان کنند.

جمره با حرص لباسها را پاره و پرت میکند، دو خواهر باهم دعوا میکنند و در آخر جون او را بیرون میکند. جمره می گوید: « خودت رو به این چیزا فروختی. آخرش فقط همین لباسها برات میمونن. شب میشود و سحر در حال چیدن سفره است. نریمان جون را صدا میکند و کارهای جمره را خبر میدهد، جرن وقتی میشنود که جمره دارد آزمایشی در مورد ندیم انجام میدهد، استرس میگیرد و چاقو برمیدارد. او میخواهد به اتاقش برود که جنگ را میبیند، جنک که فکرش بخاطر این ازدواج درگیر است با دیدن جرن او را به اتاقش دعوت میکند. جرن وقتی میبیند که جنگ از او در مورد ازدواج میپرسد، می گوید :« چی شده حسودی کردی؟ میخوای باهم باشیم؟» جنگ به تندی میگوید که اصلا قضیه این نیست و هیچ حسی به او نداشته. او می گوید که کارهای گذشته اش از روی جهالت بوده و هیچ حسی به جون نداشته. جرن با شنیدن این حرف خورد میشود و چاقو اش را بیرون می آورد. او می گوید که اگر هیچ حسی بین ما نبوده، پس وجود بچه ی ما هم هیچ معنی ای ندارد. او چاقو را بالا می آورد تا به شکم اش فرو کند.
آگاه به خانه می آید و میبیند که سحر کار میکند. او می گوید که نباید در خانه کار کند ولی سحر می گوید که چیزی تغییر نکرده و به کارش ادامه خواهد داد. او به آگاه التماس می کند که این ازدواج بی معنی را لغو کند. آگاه نیز دلش می خواست اینکار را بکند اما بخاطر بچه ی جرن، دست نگه داشته. سحر متوجه می شود که آگاه چینی پنهان میکند. چهره و شنیز در اتاق ندیم روبرو میشوند. جمره به تندی و صراحت با شنیز حرف می زند و مقابل او می ایستد.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های  سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا